Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Hodnota zákazníka pro firmu a její simulace

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F04%3A00003273" target="_blank" >RIV/00216275:25310/04:00003273 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Hodnota zákazníka pro firmu a její simulace

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Preservation and deepening relationships with important customers are the key elements of competitiveness on the market. It is often complicated to determine a customer value for a company properly. One of the factors complicating the determination of acustomer value is a fact that the customer value changes with the length of relationship, long-standing customers tend to be more profitable. The paper points out the importance of determination a customer value for a company and shows possibility of using MS Excel to build up the model of customer loyalty with simulation to estimate this value.

  • Název v anglickém jazyce

    Customer Value and Its Simulation

  • Popis výsledku anglicky

    Preservation and deepening relationships with important customers are the key elements of competitiveness on the market. It is often complicated to determine a customer value for a company properly. One of the factors complicating the determination of acustomer value is a fact that the customer value changes with the length of relationship, long-standing customers tend to be more profitable. The paper points out the importance of determination a customer value for a company and shows possibility of using MS Excel to build up the model of customer loyalty with simulation to estimate this value.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    zborník z mezinárodnej vedeckej konferencie MARKETING A OBCHOD 2004 - rok európskej integrácie

  • ISBN

    80-89100-20-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    12-16

  • Název nakladatele

    Ústav pre výchovu a vzdelávanie pracovníkov lesného a vodného hospodárstva SR

  • Místo vydání

    Zvolen, Slovenská Republika

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku