Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

K možnostem stanovení hodnoty zákazníka pro podnik jako základního pilíře implementace diferencovaného CRM

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F05%3A00003342" target="_blank" >RIV/00216275:25310/05:00003342 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    On Possibilities of Determination of Customer Value to a Company as a Basic Pillar of Implementation of Differentiated CRM

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Formation of the most valuable and effective relationships with customers is the basic strategy of a company on the present industrial markets. Each such relationship must yield value to both the customer and company, must be precisely cultivated and managed. The presented paper shows basic elements of a process essential for CRM implementation and points out the importance of company orientation to an individual customer actual and potential value. The possible approaches of customer values determination are suggested. Knowledge of this value allows to the company to effectively allocate its sources and to achieve the maximum satisfaction of its valuable customers.

  • Název v anglickém jazyce

    On Possibilities of Determination of Customer Value to a Company as a Basic Pillar of Implementation of Differentiated CRM

  • Popis výsledku anglicky

    Formation of the most valuable and effective relationships with customers is the basic strategy of a company on the present industrial markets. Each such relationship must yield value to both the customer and company, must be precisely cultivated and managed. The presented paper shows basic elements of a process essential for CRM implementation and points out the importance of company orientation to an individual customer actual and potential value. The possible approaches of customer values determination are suggested. Knowledge of this value allows to the company to effectively allocate its sources and to achieve the maximum satisfaction of its valuable customers.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceeding of International Scientific Conference "Business?Studies?Science 2005"

  • ISBN

    9986-848-62-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    130-134

  • Název nakladatele

    Zemaitija College

  • Místo vydání

    Rietavas, Lithuania

  • Místo konání akce

    Rietavas, Lithuania

  • Datum konání akce

    10. 5. 2005

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku