Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Současné trendy v procesu budování vztahů se zákazníky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F05%3A00003343" target="_blank" >RIV/00216275:25310/05:00003343 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Současné trendy v procesu budování vztahů se zákazníky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Umění budovat zákaznickou základnu tak, aby byly maximalizovány přínosy podniku z ní plynoucí, je jednou ze strategických otázek úspěšného podnikání na současných trzích. Podnik musí mít rozvinutý systém řízení vztahů se zákazníky na základě jejich aktuální i potenciální hodnoty pro podnik. Článek vyzdvihuje nutnost podniku alokovat svoje zdroje, a tak lépe, individuálněji a přínosněji obsluhovat ty zákazníky, kteří pro něj představují nejvyšší hodnotu. Takto rozvinutý způsob obsluhy přispívá zároveň kmaximalizaci přidané hodnoty zákazníkům, a tak vytváří dlouhodobě udržitelnou konkurenční výhodu

  • Název v anglickém jazyce

    Contemporary Trends in Process of Customer Relationships Building

  • Popis výsledku anglicky

    Basic business strategy on current industrial markets is to create the most valuable and effective relationships with customers. Each such relationship must be valuable both for the customer and the company and has to be carefully cultivated and managed.This requires developing process of targeted customer care according to his individual actual and potential value to the company. Knowledge of this value enables company to allocate its resources more effectively and to achieve maximum satisfaction of company?s best customers. Our contribution documents latest trends of modern management in this field.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník z mezinárodní vědecké konference "Nové trendy v podnikovom manažmente"

  • ISBN

    80-969181-3-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Ekonomická univerzita v Bratislave

  • Místo vydání

    Košice

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku