Současné trendy v procesu budování vztahů se zákazníky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F05%3A00003343" target="_blank" >RIV/00216275:25310/05:00003343 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Současné trendy v procesu budování vztahů se zákazníky
Popis výsledku v původním jazyce
Umění budovat zákaznickou základnu tak, aby byly maximalizovány přínosy podniku z ní plynoucí, je jednou ze strategických otázek úspěšného podnikání na současných trzích. Podnik musí mít rozvinutý systém řízení vztahů se zákazníky na základě jejich aktuální i potenciální hodnoty pro podnik. Článek vyzdvihuje nutnost podniku alokovat svoje zdroje, a tak lépe, individuálněji a přínosněji obsluhovat ty zákazníky, kteří pro něj představují nejvyšší hodnotu. Takto rozvinutý způsob obsluhy přispívá zároveň kmaximalizaci přidané hodnoty zákazníkům, a tak vytváří dlouhodobě udržitelnou konkurenční výhodu
Název v anglickém jazyce
Contemporary Trends in Process of Customer Relationships Building
Popis výsledku anglicky
Basic business strategy on current industrial markets is to create the most valuable and effective relationships with customers. Each such relationship must be valuable both for the customer and the company and has to be carefully cultivated and managed.This requires developing process of targeted customer care according to his individual actual and potential value to the company. Knowledge of this value enables company to allocate its resources more effectively and to achieve maximum satisfaction of company?s best customers. Our contribution documents latest trends of modern management in this field.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník z mezinárodní vědecké konference "Nové trendy v podnikovom manažmente"
ISBN
80-969181-3-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
—
Název nakladatele
Ekonomická univerzita v Bratislave
Místo vydání
Košice
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—