Marketing Strategy for Effective Customer Relationship Management
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F75081431%3A_____%2F16%3A00000806" target="_blank" >RIV/75081431:_____/16:00000806 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Marketing Strategy for Effective Customer Relationship Management
Popis výsledku v původním jazyce
This paper aims to analyse differential approaches to the Customer Relationship Management theory. The main strategies for the CRM concern the customers as the core value to the company. From establishing, developing, finishing and evaluation customer relations, with the help of technology, obtain, analyse and valuably use of the customer information and exchange at the aim of establishing a long-term relationship for profitability and competitive advantage. CRM, in some aspects, takes the customer as business partner and this concept helps the company act more effectively, efficiently and productively. The research question is: what is the proper effective strategy for customer relationship management. Several methodological approaches are examined and applied.
Název v anglickém jazyce
Marketing Strategy for Effective Customer Relationship Management
Popis výsledku anglicky
This paper aims to analyse differential approaches to the Customer Relationship Management theory. The main strategies for the CRM concern the customers as the core value to the company. From establishing, developing, finishing and evaluation customer relations, with the help of technology, obtain, analyse and valuably use of the customer information and exchange at the aim of establishing a long-term relationship for profitability and competitive advantage. CRM, in some aspects, takes the customer as business partner and this concept helps the company act more effectively, efficiently and productively. The research question is: what is the proper effective strategy for customer relationship management. Several methodological approaches are examined and applied.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Proceedings of the 27th International Business Information Management Association Conference - Innovation Management and Education Excellence Vision 2020: From Regional Development Sustainability to Global Economic Growth, IBIMA 2016
ISBN
9780986041969
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
875-879
Název nakladatele
International Business Information Management Association, IBIMA
Místo vydání
Norristown (USA)
Místo konání akce
Milan, Italy
Datum konání akce
4. 5. 2016
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—