Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

INTERAKCE SE ZÁKAZNÍKY - ZÁKLAD BUDOVÁNÍ VZTAHŮ

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F05%3A00003344" target="_blank" >RIV/00216275:25310/05:00003344 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Interacting with Customers - Base of Relationships Building

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper highlights signification of effective customer relationship management so that mutual valuable relationships are created. The relationships building demands a differentiate approach to customers and the application of strict one-to-one marketing. The article presents the rules that must be observed by a firm in each interaction with its customers to create their loyalty and where a special attention is pay to the function of a trust. At the end, the rules of effective dialogue between a firm and a customer are mentioned, and it is pointed out that the coordination of information flow plays a signification role for effective communication in the company.

  • Název v anglickém jazyce

    Interacting with Customers - Base of Relationships Building

  • Popis výsledku anglicky

    The paper highlights signification of effective customer relationship management so that mutual valuable relationships are created. The relationships building demands a differentiate approach to customers and the application of strict one-to-one marketing. The article presents the rules that must be observed by a firm in each interaction with its customers to create their loyalty and where a special attention is pay to the function of a trust. At the end, the rules of effective dialogue between a firm and a customer are mentioned, and it is pointed out that the coordination of information flow plays a signification role for effective communication in the company.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of The Int. Sci. Conf. "ECOMA 2005: Economy and Management of Enterprises in Transition Economies in the Global Market Environment"

  • ISBN

    80-7194-806-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    199-205

  • Název nakladatele

    Univerzita Pardubice

  • Místo vydání

    Pardubice

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku