INTERAKCE SE ZÁKAZNÍKY - ZÁKLAD BUDOVÁNÍ VZTAHŮ
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F05%3A00003344" target="_blank" >RIV/00216275:25310/05:00003344 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Interacting with Customers - Base of Relationships Building
Popis výsledku v původním jazyce
The paper highlights signification of effective customer relationship management so that mutual valuable relationships are created. The relationships building demands a differentiate approach to customers and the application of strict one-to-one marketing. The article presents the rules that must be observed by a firm in each interaction with its customers to create their loyalty and where a special attention is pay to the function of a trust. At the end, the rules of effective dialogue between a firm and a customer are mentioned, and it is pointed out that the coordination of information flow plays a signification role for effective communication in the company.
Název v anglickém jazyce
Interacting with Customers - Base of Relationships Building
Popis výsledku anglicky
The paper highlights signification of effective customer relationship management so that mutual valuable relationships are created. The relationships building demands a differentiate approach to customers and the application of strict one-to-one marketing. The article presents the rules that must be observed by a firm in each interaction with its customers to create their loyalty and where a special attention is pay to the function of a trust. At the end, the rules of effective dialogue between a firm and a customer are mentioned, and it is pointed out that the coordination of information flow plays a signification role for effective communication in the company.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Proceedings of The Int. Sci. Conf. "ECOMA 2005: Economy and Management of Enterprises in Transition Economies in the Global Market Environment"
ISBN
80-7194-806-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
199-205
Název nakladatele
Univerzita Pardubice
Místo vydání
Pardubice
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—