Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Potřebují obchodníci znát hodnotu zákazníka?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F08%3A00007722" target="_blank" >RIV/00216275:25310/08:00007722 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Potřebují obchodníci znát hodnotu zákazníka?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Úspěšná implementace strategie diferencovaného CRM je založena na dosažení rovnováhy mezi přínosy, které získá zákazník během období spolupráce s podnikem a zákazníkovým přínosem pro firmu za stejné období. Veličina, která komplexně odráží vliv individualizace péče o zákazníka na hospodářské výsledky podniku, je hodnota zákazníka. Umožňuje zohlednit všechny přínosy získané ze vztahu se zákazníkem, tj. ze všech současných i budoucích transakcí za dobu předpokládané spolupráce a to nejen čistě ekonomické,ale i ostatní.

  • Název v anglickém jazyce

    Do Salesmen Need Customer Value?

  • Popis výsledku anglicky

    To implement successfully the strategy of differential CRM, balance must be ensured between the benefit gained from the relationship by the customer during the period of cooperation with the firm and the customer`s contribution to the firm during the same period. The appropriate value measuring the impacts of individual customer service on the economic results of the firm is Customer Value. It enables a comprehensive assessment of the effects gained from the relationship with the customer, i.e. from allpresent and expected future transactions throughout the period of anticipated cooperation, including not only the purely economic benefits but also other benefits.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F06%2F0577" target="_blank" >GA402/06/0577: Zvyšování výkonnosti podniků prostřednictvím diferencovaného řízení vztahů se zákazníky na bázi jejich aktuální a potenciální hodnoty pro podnik</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Marketing & Komunikace

  • ISSN

    1211-5622

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    XVIII

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus