Potřebují obchodníci znát hodnotu zákazníka?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F08%3A00007722" target="_blank" >RIV/00216275:25310/08:00007722 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Potřebují obchodníci znát hodnotu zákazníka?
Popis výsledku v původním jazyce
Úspěšná implementace strategie diferencovaného CRM je založena na dosažení rovnováhy mezi přínosy, které získá zákazník během období spolupráce s podnikem a zákazníkovým přínosem pro firmu za stejné období. Veličina, která komplexně odráží vliv individualizace péče o zákazníka na hospodářské výsledky podniku, je hodnota zákazníka. Umožňuje zohlednit všechny přínosy získané ze vztahu se zákazníkem, tj. ze všech současných i budoucích transakcí za dobu předpokládané spolupráce a to nejen čistě ekonomické,ale i ostatní.
Název v anglickém jazyce
Do Salesmen Need Customer Value?
Popis výsledku anglicky
To implement successfully the strategy of differential CRM, balance must be ensured between the benefit gained from the relationship by the customer during the period of cooperation with the firm and the customer`s contribution to the firm during the same period. The appropriate value measuring the impacts of individual customer service on the economic results of the firm is Customer Value. It enables a comprehensive assessment of the effects gained from the relationship with the customer, i.e. from allpresent and expected future transactions throughout the period of anticipated cooperation, including not only the purely economic benefits but also other benefits.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F06%2F0577" target="_blank" >GA402/06/0577: Zvyšování výkonnosti podniků prostřednictvím diferencovaného řízení vztahů se zákazníky na bázi jejich aktuální a potenciální hodnoty pro podnik</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Marketing & Komunikace
ISSN
1211-5622
e-ISSN
—
Svazek periodika
XVIII
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—