Model hodnoty zákazníka
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00114269" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00114269 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Model hodnoty zákazníka
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá problematikou modelování hodnoty zákazníka. Hodnota umožňuje odlišit jednotlivé zákazníky a přistupovat k nim individuálním způsobem. Prostřednictvím individuálních vztahů a řešením na míru každému zákazníkovi dosahuje firma efektivníkonkurenční výhody. Pro výpočet hodnoty zákazníka bylo zvoleno několik faktorů. Samotný model je zde reprezentován matematickým vzorcem, jehož výpočet je podrobně vysvětlen. V článku je hlavní důraz kladen na délku trvání vztahu se zákazníkem.
Název v anglickém jazyce
Customer Value Model
Popis výsledku anglicky
The paper deals with cusotmer value modelling. Customer value enables to differ customers and use more individual attitude. Through individual relationship and solutions according to individual needs the company reaches higher effectivity and competitiveadvantage. Several factors were used to determine customer value. A model for determining customer value is represented by mathematical equation that is also explained. The emphasis is placed on customer relationship duration.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník příspěvků z 2. mezinárodní vědecké konverence Nové trendy - nové nápady 2007
ISBN
978-80-903914-2-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
1
Strana od-do
59-59
Název nakladatele
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo
Místo vydání
Znojmo
Místo konání akce
Znojmo
Datum konání akce
22. 11. 2007
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—