Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Model hodnoty zákazníka

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00114269" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00114269 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Model hodnoty zákazníka

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá problematikou modelování hodnoty zákazníka. Hodnota umožňuje odlišit jednotlivé zákazníky a přistupovat k nim individuálním způsobem. Prostřednictvím individuálních vztahů a řešením na míru každému zákazníkovi dosahuje firma efektivníkonkurenční výhody. Pro výpočet hodnoty zákazníka bylo zvoleno několik faktorů. Samotný model je zde reprezentován matematickým vzorcem, jehož výpočet je podrobně vysvětlen. V článku je hlavní důraz kladen na délku trvání vztahu se zákazníkem.

  • Název v anglickém jazyce

    Customer Value Model

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with cusotmer value modelling. Customer value enables to differ customers and use more individual attitude. Through individual relationship and solutions according to individual needs the company reaches higher effectivity and competitiveadvantage. Several factors were used to determine customer value. A model for determining customer value is represented by mathematical equation that is also explained. The emphasis is placed on customer relationship duration.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník příspěvků z 2. mezinárodní vědecké konverence Nové trendy - nové nápady 2007

  • ISBN

    978-80-903914-2-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    1

  • Strana od-do

    59-59

  • Název nakladatele

    Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo

  • Místo vydání

    Znojmo

  • Místo konání akce

    Znojmo

  • Datum konání akce

    22. 11. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku