Inovace vnitřního postupu Audiotesting, Brand Tracking, Ad Testing
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F04253931%3A_____%2F24%3AN0000002" target="_blank" >RIV/04253931:_____/24:N0000002 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Inovace vnitřního postupu Audiotesting, Brand Tracking, Ad Testing
Popis výsledku v původním jazyce
Inovované postupy pro Brand tracking (IS - Nová nebo podstatně zdokonalená služba zavedená na trh, IP - Nový nebo podstatně zdokonalený postup, zavedený do praxe) Pro Brand tracking výzkum bylo vytvořeno kompletně nové workflow, které umožňuje zpracovat výzkum v nové admin aplikaci, realizovat analýzu jednoduše pomocí nového analytického skriptu, automaticky generovat report a zobrazit ho v platformě behavio.app. Nové workflow zkrátilo dobu zpracování projektu na 3 hodiny a umožnilo navýšit kapacitu testování. Na konci roku 2024 přes platformu behavio.app testuje 3.5x více klientů než na začátku roku 2024. Brand trackingový výzkum je v této podobě srovnatelný s konkurencí (viz Tracksuit, Kantar, Ipsos), a to jak z hlediska dodaných metrik, tak i doby zpracování (první výsledky do týdne po zahájení výzkumu). Někteří uživatelé dokonce považují srozumitelnost a praktičnost reportu za vyšší než u konkurence. Inovované postupy pro Ad testing (IP - Nový nebo podstatně zdokonalený postup, zavedený do praxe) Pro Ad testingové výzkumy byla vytvořena nová admin aplikace, nový skript pro analýzu dat a automatické generování reportu. Inovace zkrátily dobu zpracování projektu z 18 hodin na 6 hodin a umožnily dodat výsledky testování do 3 dnů, což je standardní doba ve srovnání s podobnými výzkumy u konkurence (například System 1, Ipsos), kde se doba testování pohybuje v rozmezí 1 dne až 5 dnů. Výsledkem inovace postupů testování je zkrácení doby nutné pro testování a v konečném dopadu zásadní rozšíření kapacity testování, kdy na konci roku 2024 přes platformu behavio.app testuje 2x více klientů než na začátku roku 2024. Nový typ výzkumu pro testování audio formátů (tzv. Audio testing)(IS - Nová nebo podstatně zdokonalená služba zavedená na trh, IP - Nový nebo podstatně zdokonalený postup, zavedený do praxe) Inovace spočívala v customizaci stávajícího dotazníku pro testování, ve vývoji nového skriptu pro analýzu výsledků a v novém reportu, který vzniká automatizovaně z výsledků analýzy a je zobrazitelný v platformě behavio.app. Díky této inovaci mohou klienti testovat jakýkoliv formát reklamy od obrázků, animatiků, videí až po rádiové spoty. Na českém i světovém trhu je takové řešení testování audio spotů ojedinělé.
Název v anglickém jazyce
Inovace vnitřního postupu Audiotesting, Brand Tracking, Ad Testing
Popis výsledku anglicky
Inovované postupy pro Brand tracking (IS - Nová nebo podstatně zdokonalená služba zavedená na trh, IP - Nový nebo podstatně zdokonalený postup, zavedený do praxe) Pro Brand tracking výzkum bylo vytvořeno kompletně nové workflow, které umožňuje zpracovat výzkum v nové admin aplikaci, realizovat analýzu jednoduše pomocí nového analytického skriptu, automaticky generovat report a zobrazit ho v platformě behavio.app. Nové workflow zkrátilo dobu zpracování projektu na 3 hodiny a umožnilo navýšit kapacitu testování. Na konci roku 2024 přes platformu behavio.app testuje 3.5x více klientů než na začátku roku 2024. Brand trackingový výzkum je v této podobě srovnatelný s konkurencí (viz Tracksuit, Kantar, Ipsos), a to jak z hlediska dodaných metrik, tak i doby zpracování (první výsledky do týdne po zahájení výzkumu). Někteří uživatelé dokonce považují srozumitelnost a praktičnost reportu za vyšší než u konkurence. Inovované postupy pro Ad testing (IP - Nový nebo podstatně zdokonalený postup, zavedený do praxe) Pro Ad testingové výzkumy byla vytvořena nová admin aplikace, nový skript pro analýzu dat a automatické generování reportu. Inovace zkrátily dobu zpracování projektu z 18 hodin na 6 hodin a umožnily dodat výsledky testování do 3 dnů, což je standardní doba ve srovnání s podobnými výzkumy u konkurence (například System 1, Ipsos), kde se doba testování pohybuje v rozmezí 1 dne až 5 dnů. Výsledkem inovace postupů testování je zkrácení doby nutné pro testování a v konečném dopadu zásadní rozšíření kapacity testování, kdy na konci roku 2024 přes platformu behavio.app testuje 2x více klientů než na začátku roku 2024. Nový typ výzkumu pro testování audio formátů (tzv. Audio testing)(IS - Nová nebo podstatně zdokonalená služba zavedená na trh, IP - Nový nebo podstatně zdokonalený postup, zavedený do praxe) Inovace spočívala v customizaci stávajícího dotazníku pro testování, ve vývoji nového skriptu pro analýzu výsledků a v novém reportu, který vzniká automatizovaně z výsledků analýzy a je zobrazitelný v platformě behavio.app. Díky této inovaci mohou klienti testovat jakýkoliv formát reklamy od obrázků, animatiků, videí až po rádiové spoty. Na českém i světovém trhu je takové řešení testování audio spotů ojedinělé.
Klasifikace
Druh
X - Nezařazeno
CEP obor
—
OECD FORD obor
50401 - Sociology
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/FX05030067_7841" target="_blank" >FX05030067_7841: Inovace postupu marketingových výzkumů trhu díky pokročilé automatizaci a vývoj inovativních produktů společnosti Behavio Labs s.r.o.</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2024
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů