Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Inovace služby Audiotesting, Fungování Behavio platformy na všech zařízeních, Benchmarking výzkumu trhu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F04253931%3A_____%2F24%3AN0000003" target="_blank" >RIV/04253931:_____/24:N0000003 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Inovace služby Audiotesting, Fungování Behavio platformy na všech zařízeních, Benchmarking výzkumu trhu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Inovované postupy pro Brand tracking (IS - Nová nebo podstatně zdokonalená služba zavedená na trh, IP - Nový nebo podstatně zdokonalený postup, zavedený do praxe) Pro Brand tracking výzkum bylo vytvořeno kompletně nové workflow, které umožňuje zpracovat výzkum v nové admin aplikaci, realizovat analýzu jednoduše pomocí nového analytického skriptu, automaticky generovat report a zobrazit ho v platformě behavio.app. Nové workflow zkrátilo dobu zpracování projektu na 3 hodiny a umožnilo navýšit kapacitu testování. Na konci roku 2024 přes platformu behavio.app testuje 3.5x více klientů než na začátku roku 2024. Brand trackingový výzkum je v této podobě srovnatelný s konkurencí (viz Tracksuit, Kantar, Ipsos), a to jak z hlediska dodaných metrik, tak i doby zpracování (první výsledky do týdne po zahájení výzkumu). Někteří uživatelé dokonce považují srozumitelnost a praktičnost reportu za vyšší než u konkurence. Nový typ výzkumu pro testování audio formátů (tzv. Audio testing)(IS - Nová nebo podstatně zdokonalená služba zavedená na trh, IP - Nový nebo podstatně zdokonalený postup, zavedený do praxe) Inovace spočívala v customizaci stávajícího dotazníku pro testování, ve vývoji nového skriptu pro analýzu výsledků a v novém reportu, který vzniká automatizovaně z výsledků analýzy a je zobrazitelný v platformě behavio.app. Díky této inovaci mohou klienti testovat jakýkoliv formát reklamy od obrázků, animatiků, videí až po rádiové spoty. Na českém i světovém trhu je takové řešení testování audio spotů ojedinělé. Nové zahraniční benchmarky pro Ad testing (IS - Nová nebo podstatně zdokonalená služba zavedená na trh) V průběhu roku bylo realizováno přibližně 115 zahraničních testování, které umožnilo rozšířit benchmarky a zpřesnit hodnocení reklam. Díky aktualizaci benchmarků se Produkt stal důvěryhodnější pro zahraniční firmy, o čemž svědčí 13 nových zahraničních klientů. Platformu behavio.app, která bez omezení funguje na desktopu, tabletech a v omezené míře na mobilních zařízeních. (IS - Nová nebo podstatně zdokonalená služba zavedená na trh) Digitální platforma behavio.app je srovnatelná s řešením konkurence (například Kantar, Ipsos, Tracksuit, System 1) co se týče uživatelské vstřícnosti, rychlosti dodání výsledků a ceny. Platforma behavio.app je oproti konkurentům jedinečná v tom, že klient může poptat nejen trackování značky, ale zároveň i testovat reklamu ve všech fázích vývoje. Výsledky výzkumu jsou klientovi dostupné pod jedním účtem v platformě behavio.app a klient tak nemusí pro rozdílné reporty měnit přihlášení.

  • Název v anglickém jazyce

    Inovace služby Audiotesting, Fungování Behavio platformy na všech zařízeních, Benchmarking výzkumu trhu

  • Popis výsledku anglicky

    Inovované postupy pro Brand tracking (IS - Nová nebo podstatně zdokonalená služba zavedená na trh, IP - Nový nebo podstatně zdokonalený postup, zavedený do praxe) Pro Brand tracking výzkum bylo vytvořeno kompletně nové workflow, které umožňuje zpracovat výzkum v nové admin aplikaci, realizovat analýzu jednoduše pomocí nového analytického skriptu, automaticky generovat report a zobrazit ho v platformě behavio.app. Nové workflow zkrátilo dobu zpracování projektu na 3 hodiny a umožnilo navýšit kapacitu testování. Na konci roku 2024 přes platformu behavio.app testuje 3.5x více klientů než na začátku roku 2024. Brand trackingový výzkum je v této podobě srovnatelný s konkurencí (viz Tracksuit, Kantar, Ipsos), a to jak z hlediska dodaných metrik, tak i doby zpracování (první výsledky do týdne po zahájení výzkumu). Někteří uživatelé dokonce považují srozumitelnost a praktičnost reportu za vyšší než u konkurence. Nový typ výzkumu pro testování audio formátů (tzv. Audio testing)(IS - Nová nebo podstatně zdokonalená služba zavedená na trh, IP - Nový nebo podstatně zdokonalený postup, zavedený do praxe) Inovace spočívala v customizaci stávajícího dotazníku pro testování, ve vývoji nového skriptu pro analýzu výsledků a v novém reportu, který vzniká automatizovaně z výsledků analýzy a je zobrazitelný v platformě behavio.app. Díky této inovaci mohou klienti testovat jakýkoliv formát reklamy od obrázků, animatiků, videí až po rádiové spoty. Na českém i světovém trhu je takové řešení testování audio spotů ojedinělé. Nové zahraniční benchmarky pro Ad testing (IS - Nová nebo podstatně zdokonalená služba zavedená na trh) V průběhu roku bylo realizováno přibližně 115 zahraničních testování, které umožnilo rozšířit benchmarky a zpřesnit hodnocení reklam. Díky aktualizaci benchmarků se Produkt stal důvěryhodnější pro zahraniční firmy, o čemž svědčí 13 nových zahraničních klientů. Platformu behavio.app, která bez omezení funguje na desktopu, tabletech a v omezené míře na mobilních zařízeních. (IS - Nová nebo podstatně zdokonalená služba zavedená na trh) Digitální platforma behavio.app je srovnatelná s řešením konkurence (například Kantar, Ipsos, Tracksuit, System 1) co se týče uživatelské vstřícnosti, rychlosti dodání výsledků a ceny. Platforma behavio.app je oproti konkurentům jedinečná v tom, že klient může poptat nejen trackování značky, ale zároveň i testovat reklamu ve všech fázích vývoje. Výsledky výzkumu jsou klientovi dostupné pod jedním účtem v platformě behavio.app a klient tak nemusí pro rozdílné reporty měnit přihlášení.

Klasifikace

  • Druh

    X - Nezařazeno

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50401 - Sociology

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/FX05030067_7841" target="_blank" >FX05030067_7841: Inovace postupu marketingových výzkumů trhu díky pokročilé automatizaci a vývoj inovativních produktů společnosti Behavio Labs s.r.o.</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů