Maximalisté vs. uspokojovači aneb proč méně může být více
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F04274644%3A_____%2F19%3A%230000465" target="_blank" >RIV/04274644:_____/19:#0000465 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://casopis.cms-cma.cz/2019/MaK_1-2019/mobile/index.html#p=2" target="_blank" >http://casopis.cms-cma.cz/2019/MaK_1-2019/mobile/index.html#p=2</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Maximalisté vs. uspokojovači aneb proč méně může být více
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zabývá dvěma různými adaptivními strategiemi spotřebitelského rozhodování –reprezentované maximalisty a uspokojovači. Maximalisté pravděpodobně dosahují lepších objektivních výsledků v situacích volby než uspokojovači, ale jejich subjektivní vnímání těchto výsledků voleb je podle empirických důkazů více ovlivňováno negativními emocemi. Tato a další zjištění by měla být použita v širší míře v marketingové praxi obchodních strategií
Název v anglickém jazyce
Maximizers vs. satisficers - why less can be more
Popis výsledku anglicky
This article deals with two different adaptive strategies of consumer choice - maximizers and satisficers. Maximizers likely achieve better objective outcomes of a selection than satisficers, but their subjective perception of these results is, according to empirical evidence, more affected by negative emotions. These and other findings should be used more extensively in the marketing practice of business strategies.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50100 - Psychology and cognitive sciences
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Marketing & Komunikace
ISSN
1211-5622
e-ISSN
—
Svazek periodika
XXVIV
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
2
Strana od-do
12-13
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—