Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Maximalisté vs. uspokojovači aneb proč méně může být více

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F04274644%3A_____%2F19%3A%230000465" target="_blank" >RIV/04274644:_____/19:#0000465 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://casopis.cms-cma.cz/2019/MaK_1-2019/mobile/index.html#p=2" target="_blank" >http://casopis.cms-cma.cz/2019/MaK_1-2019/mobile/index.html#p=2</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Maximalisté vs. uspokojovači aneb proč méně může být více

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se zabývá dvěma různými adaptivními strategiemi spotřebitelského rozhodování –reprezentované maximalisty a uspokojovači. Maximalisté pravděpodobně dosahují lepších objektivních výsledků v situacích volby než uspokojovači, ale jejich subjektivní vnímání těchto výsledků voleb je podle empirických důkazů více ovlivňováno negativními emocemi. Tato a další zjištění by měla být použita v širší míře v marketingové praxi obchodních strategií

  • Název v anglickém jazyce

    Maximizers vs. satisficers - why less can be more

  • Popis výsledku anglicky

    This article deals with two different adaptive strategies of consumer choice - maximizers and satisficers. Maximizers likely achieve better objective outcomes of a selection than satisficers, but their subjective perception of these results is, according to empirical evidence, more affected by negative emotions. These and other findings should be used more extensively in the marketing practice of business strategies.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50100 - Psychology and cognitive sciences

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Marketing & Komunikace

  • ISSN

    1211-5622

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    XXVIV

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    2

  • Strana od-do

    12-13

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus