Význam modelování v informatizované společnosti: Implikace pro oblast vzdělávání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F04274644%3A_____%2F19%3A%230000503" target="_blank" >RIV/04274644:_____/19:#0000503 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://media4u.cz/mm032019.pdf" target="_blank" >http://media4u.cz/mm032019.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Význam modelování v informatizované společnosti: Implikace pro oblast vzdělávání
Popis výsledku v původním jazyce
Třebaže je dnešní společnost označována jako společnost znalostní, často se namísto studia a rozvoje vlastních znalostí spokojíme (jako jednotlivci) s možností si potřebné informace tzv. najít na internetu. Článek si klade za cíl poukázat na význam modelování pro adekvátní interpretaci skutečnosti a vysvětlit vztah modelu a individuální znalosti.
Název v anglickém jazyce
The Importance of Modeling in Computerized Society:Implications for Education
Popis výsledku anglicky
In spite of the fact that contemporary society is called knowledge society, we are satisfied often with posibility to "find information" on the Internet instead of studying and developing our own knowledge. The article aims to point out the importance of modeling for adequate interpretation of reality and explain the relationship between model and individual knowledge.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
10200 - Computer and information sciences
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Media4u Magazine
ISSN
1214-9187
e-ISSN
—
Svazek periodika
16
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
1-6
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—