Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Aspekty globální a regionální marketingové komunikace v České republice

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F04274644%3A_____%2F19%3A%230000533" target="_blank" >RIV/04274644:_____/19:#0000533 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Aspekty globální a regionální marketingové komunikace v České republice

  • Popis výsledku v původním jazyce

    S rostoucími globalizačními procesy světové populace je komunikace důležitým prostředkem stability post moderní společnosti. Může nastolit i odstranit příčiny vzniků komunikačních šumů, které se mohou rozrůst i do konfliktní podoby. Trend globalizace souvisí významně se změnami ve skupině vlivných ekonomických hráčů světa, jako např. Číny, Brazílie a Indie. Tyto hráči budou daleko ostřeji postupovat proti stávajícím klíčovým ekonomikám - USA a EU. V oblasti komunikace se zde stále více prosazuje kultura postmoderny, založená na působení a vlivu masmédií a širokou otevřeností ekonomického prostředí. To je příčinnou nekontrolovatelného pohybu finančního kapitálu, ekonomických turbulencí a kulturního kolapsu společnosti. Příspěvek se zabývá aspekty formulačních prostředků uplatnitelných jak v globálním, tak i v regionálním prostředí České republiky.

  • Název v anglickém jazyce

    Aspects of Global and Regional Marketing Communications in the Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    With the growing globalization processes of the world's population, communication is an important means of stability for post-modern society. It can also address the causes of the emergence of communication noise, which can grow into a conflicting form. The trend of globalization is associated with changes in a group of influential economic players in the world, such as China, Brazil and India. These players will go far farther from the current key economies - the US and the EU. In the field of communication, the postmodern culture is increasingly being promoted, based on the influence and influence of the mass media and the wide openness of the economic environment. This is a causal uncontrollable movement of financial capital, economic turbulence, and the cultural collapse of society. The paper deals with aspects of formulation means applicable to both the global and the regional environment of the Czech Republic.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50803 - Information science (social aspects)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Současné trendy a výzvy v oblasti ekonomiky a marketingu

  • ISBN

    9788075560544

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    10-17

  • Počet stran knihy

    71

  • Název nakladatele

    VŠERS, z.ú.

  • Místo vydání

    České Budějovice

  • Kód UT WoS kapitoly