Aspekty globální a regionální marketingové komunikace v České republice
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F04274644%3A_____%2F19%3A%230000533" target="_blank" >RIV/04274644:_____/19:#0000533 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Aspekty globální a regionální marketingové komunikace v České republice
Popis výsledku v původním jazyce
S rostoucími globalizačními procesy světové populace je komunikace důležitým prostředkem stability post moderní společnosti. Může nastolit i odstranit příčiny vzniků komunikačních šumů, které se mohou rozrůst i do konfliktní podoby. Trend globalizace souvisí významně se změnami ve skupině vlivných ekonomických hráčů světa, jako např. Číny, Brazílie a Indie. Tyto hráči budou daleko ostřeji postupovat proti stávajícím klíčovým ekonomikám - USA a EU. V oblasti komunikace se zde stále více prosazuje kultura postmoderny, založená na působení a vlivu masmédií a širokou otevřeností ekonomického prostředí. To je příčinnou nekontrolovatelného pohybu finančního kapitálu, ekonomických turbulencí a kulturního kolapsu společnosti. Příspěvek se zabývá aspekty formulačních prostředků uplatnitelných jak v globálním, tak i v regionálním prostředí České republiky.
Název v anglickém jazyce
Aspects of Global and Regional Marketing Communications in the Czech Republic
Popis výsledku anglicky
With the growing globalization processes of the world's population, communication is an important means of stability for post-modern society. It can also address the causes of the emergence of communication noise, which can grow into a conflicting form. The trend of globalization is associated with changes in a group of influential economic players in the world, such as China, Brazil and India. These players will go far farther from the current key economies - the US and the EU. In the field of communication, the postmodern culture is increasingly being promoted, based on the influence and influence of the mass media and the wide openness of the economic environment. This is a causal uncontrollable movement of financial capital, economic turbulence, and the cultural collapse of society. The paper deals with aspects of formulation means applicable to both the global and the regional environment of the Czech Republic.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
—
OECD FORD obor
50803 - Information science (social aspects)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Současné trendy a výzvy v oblasti ekonomiky a marketingu
ISBN
9788075560544
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
10-17
Počet stran knihy
71
Název nakladatele
VŠERS, z.ú.
Místo vydání
České Budějovice
Kód UT WoS kapitoly
—