Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Implementation of the CSR principles in the Czech football environment

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F04274644%3A_____%2F20%3A%230000680" target="_blank" >RIV/04274644:_____/20:#0000680 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://journals.muni.cz/studiasportiva/article/view/13580/11729" target="_blank" >https://journals.muni.cz/studiasportiva/article/view/13580/11729</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Implementation of the CSR principles in the Czech football environment

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The goal of this article is especially to provide information about the current situation as it pertains to the application of CSR principles within the Czech football environment, both on the part of the exe-cutive bodies in Czech football (the Football Association of the Czech Republic – FACR and the League Football Association – LFA) and all the clubs participating in the top football competition in the Czech Republic. This article combines the conclusions from secondary data analysis, content analysis of web-sites (top managing bodies of Czech football and all participating clubs of the highest Czech football league) and the author’s own empirical investigation based on a series of semi-structured interview.

  • Název v anglickém jazyce

    Implementation of the CSR principles in the Czech football environment

  • Popis výsledku anglicky

    The goal of this article is especially to provide information about the current situation as it pertains to the application of CSR principles within the Czech football environment, both on the part of the exe-cutive bodies in Czech football (the Football Association of the Czech Republic – FACR and the League Football Association – LFA) and all the clubs participating in the top football competition in the Czech Republic. This article combines the conclusions from secondary data analysis, content analysis of web-sites (top managing bodies of Czech football and all participating clubs of the highest Czech football league) and the author’s own empirical investigation based on a series of semi-structured interview.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50200 - Economics and Business

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Studia Sportiva

  • ISSN

    1802-7679

  • e-ISSN

    2570-8783

  • Svazek periodika

    14

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    39-49

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus

    2-s2.0-85100163810