From Startups to Creative Intergenerational Teams
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F04274644%3A_____%2F21%3A%230000873" target="_blank" >RIV/04274644:_____/21:#0000873 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.narodacek.cz/conference-proceedings-2021/" target="_blank" >https://www.narodacek.cz/conference-proceedings-2021/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
From Startups to Creative Intergenerational Teams
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá analýzou možností růstu startupů do kreativních mezigeneračních týmů, které jsou považovány za důležitou součást inovačního potenciálu společnosti. Jeho cílem je formulovat doporučení na základě vlastního primárního výzkumu. K interpretaci výzkumu byly použity původní nástroje teorie her, koncept dvoumaticového nekooperativního herního modelu. Příspěvek dále obsahuje vlastní definici kreativního mezigeneračního týmu, analýzu teoretických východisek na základě dostupné literatury, začlenění do problematiky evoluční stability lidských společenství a zdůvodnění významu kreativních mezigeneračních týmů. Terénní výzkum byl realizován za pomoci národního CzechInvestu, Olomouckého Startup Clubu a Technologického centra Hradec Králové. Pozornost při interpretaci výzkumu byla zaměřena především na dilema členů týmu v podobě volby, zda se podílet na zvyšování jeho potenciálu, nebo dát přednost zviditelnění a využít výhodnou nabídku z oblasti, kde tým provozuje.
Název v anglickém jazyce
From Startups to Creative Intergenerational Teams
Popis výsledku anglicky
Příspěvek se zabývá analýzou možností růstu startupů do kreativních mezigeneračních týmů, které jsou považovány za důležitou součást inovačního potenciálu společnosti. Jeho cílem je formulovat doporučení na základě vlastního primárního výzkumu. K interpretaci výzkumu byly použity původní nástroje teorie her, koncept dvoumaticového nekooperativního herního modelu. Příspěvek dále obsahuje vlastní definici kreativního mezigeneračního týmu, analýzu teoretických východisek na základě dostupné literatury, začlenění do problematiky evoluční stability lidských společenství a zdůvodnění významu kreativních mezigeneračních týmů. Terénní výzkum byl realizován za pomoci národního CzechInvestu, Olomouckého Startup Clubu a Technologického centra Hradec Králové. Pozornost při interpretaci výzkumu byla zaměřena především na dilema členů týmu v podobě volby, zda se podílet na zvyšování jeho potenciálu, nebo dát přednost zviditelnění a využít výhodnou nabídku z oblasti, kde tým provozuje.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50200 - Economics and Business
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Proceedings of the International Scientific Conference ECONOMIC AND SOCIAL POLICY
ISBN
9788087291290
ISSN
2571-1776
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
440-450
Název nakladatele
Vysoká škola PRIGO
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
Čeladná
Datum konání akce
1. 1. 2021
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
000836186000039