The Best Marketing is Education: jsou zákazníci přístupni vzdělávacímu obsahu aneb edukační marketing v datech
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F04274644%3A_____%2F22%3A%230000919" target="_blank" >RIV/04274644:_____/22:#0000919 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.cms-cma.cz/rocnik-2022/" target="_blank" >https://www.cms-cma.cz/rocnik-2022/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
The Best Marketing is Education: jsou zákazníci přístupni vzdělávacímu obsahu aneb edukační marketing v datech
Popis výsledku v původním jazyce
Již v roce 1991 ve své prezentaci NeXT marketing strategy Steve Jobs citoval myšlenku marketingového guru jménem Regis McKenna "Nejlepší marketing je vzdělávání". Je to již tři desetiletí, a tak je vhodné si položit otázku, nakolik jsou lidé v současnosti přístupni vzdělávacímu obsahu jako součásti marketingového sdělení. Které věkové a vzdělanostní skupiny jsou nejvhodnějšími segmenty pro zacílení edukačního obsahu? A jak je to s jejich postojem k reklamě? Aktuální data za rok 2021 pro tento výzkum poskytla společnost Median s.r.o. v rámci výzkumu MML-TGI.
Název v anglickém jazyce
The Best Marketing is Education: Are customers open to educational content aka education-based marketing in data
Popis výsledku anglicky
As early as 1991, in his NeXT marketing strategy presentation, Steve Jobs quoted the idea of a marketing guru named Regis McKenna "The best marketing is education". It's been three decades now, so it's worth asking the question of how open people are today to educational content as part of marketing messages. Which age and education groups are the most appropriate segments to target with educational content? And what about their attitudes towards advertising? The latest 2021 data for this research was provided by Median Ltd. as part of the MML-TGI research.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2022
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Marketing & komunikace
ISSN
1211-5622
e-ISSN
—
Svazek periodika
XXVII
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
2
Strana od-do
12-13
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—