Role marketingu a managementu ve vzdělávání dospělých
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46358978%3A_____%2F17%3AN0000011" target="_blank" >RIV/46358978:_____/17:N0000011 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Role marketingu a managementu ve vzdělávání dospělých
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá managementem a marketingovými aktivitami ve vzdělávání dospělých. Marketing je v dnešní době nedílnou součástí managementu vzdělávací instituce. Podstatou marketingu je zásadní orientace na zákazníka (tím může být i zájemce o vzdělávání či účastník vzdělávacího procesu) a na jeho potřeby. Proces vzdělávání je nutné při uvádění na trh i při jeho životním cyklu podporovat tak, aby bylo dosaženo maximalizace prodeje (to platí zejména u nabídky vzdělávání, které poskytují komerční vzdělávací instituce). Marketing se soustředí na budování vztahů se zákazníky.
Název v anglickém jazyce
The role of marketing and management in adult education
Popis výsledku anglicky
The Contribution deals with management and marketing activities in adult education. Marketing is an integral part of the management of educational institutions. The essence of marketing is customer orientation (there may be a candidate for educational training or a member of educational process) and their needs. It is necessary to promote the process of education in its life cycle to maximise sales (this is especially true with education offer, which is provided by commercial educational institutions). Marketing focuses on building relationships with customers.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Aktuální přístupy managementu vzdělávání
ISBN
978-80-7290-958-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
15
Strana od-do
130-144
Název nakladatele
Centrum školského managementu PedF UK v Praze
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
21. 4. 2017
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—