Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Role marketingu a managementu ve vzdělávání dospělých

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46358978%3A_____%2F17%3AN0000011" target="_blank" >RIV/46358978:_____/17:N0000011 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Role marketingu a managementu ve vzdělávání dospělých

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá managementem a marketingovými aktivitami ve vzdělávání dospělých. Marketing je v dnešní době nedílnou součástí managementu vzdělávací instituce. Podstatou marketingu je zásadní orientace na zákazníka (tím může být i zájemce o vzdělávání či účastník vzdělávacího procesu) a na jeho potřeby. Proces vzdělávání je nutné při uvádění na trh i při jeho životním cyklu podporovat tak, aby bylo dosaženo maximalizace prodeje (to platí zejména u nabídky vzdělávání, které poskytují komerční vzdělávací instituce). Marketing se soustředí na budování vztahů se zákazníky.

  • Název v anglickém jazyce

    The role of marketing and management in adult education

  • Popis výsledku anglicky

    The Contribution deals with management and marketing activities in adult education. Marketing is an integral part of the management of educational institutions. The essence of marketing is customer orientation (there may be a candidate for educational training or a member of educational process) and their needs. It is necessary to promote the process of education in its life cycle to maximise sales (this is especially true with education offer, which is provided by commercial educational institutions). Marketing focuses on building relationships with customers.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Aktuální přístupy managementu vzdělávání

  • ISBN

    978-80-7290-958-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    15

  • Strana od-do

    130-144

  • Název nakladatele

    Centrum školského managementu PedF UK v Praze

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    21. 4. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku