Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Management and Marketing of Educational Institutions

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F18%3A10383229" target="_blank" >RIV/00216208:11410/18:10383229 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Management and Marketing of Educational Institutions

  • Popis výsledku v původním jazyce

    ublications deals with the issue of the management of educational institutions in terms of qualified management, using strategic and marketing management in particular as support for good managerial practice and ensuring the competitiveness and sustainability of the educational institution. The issue of the management of the educational institution is also embedded in a wider context, it deals with the strategic starting points in terms of educational policy and the situation on the labor market and the related educational needs. The publication aims to be a guide to the insight into the interdependence of marketing and management applied for the successful management of an educational institution, developing a marketing mix including an educational product and its promotion in the marketplace, respecting quality assessment approaches throughout the entire range of activities of the educational institution.

  • Název v anglickém jazyce

    Management and Marketing of Educational Institutions

  • Popis výsledku anglicky

    ublications deals with the issue of the management of educational institutions in terms of qualified management, using strategic and marketing management in particular as support for good managerial practice and ensuring the competitiveness and sustainability of the educational institution. The issue of the management of the educational institution is also embedded in a wider context, it deals with the strategic starting points in terms of educational policy and the situation on the labor market and the related educational needs. The publication aims to be a guide to the insight into the interdependence of marketing and management applied for the successful management of an educational institution, developing a marketing mix including an educational product and its promotion in the marketplace, respecting quality assessment approaches throughout the entire range of activities of the educational institution.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-3-945862-24-7

  • Počet stran knihy

    81

  • Název nakladatele

    Ste-Con

  • Místo vydání

    Karlsruhe

  • Kód UT WoS knihy