Od Starého po Nový svět: komparativní pohled na výuku předmětu Marketingové řízení v terciárním školství
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F04274644%3A_____%2F23%3A%230001049" target="_blank" >RIV/04274644:_____/23:#0001049 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.extrasystem.com/9788087570616.pdf" target="_blank" >http://www.extrasystem.com/9788087570616.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Od Starého po Nový svět: komparativní pohled na výuku předmětu Marketingové řízení v terciárním školství
Popis výsledku v původním jazyce
Ve světle rychlého technologického pokroku a proměnlivých tržních trendů je důležité pochopit, jak jsou budoucí marketingoví profesionálové připravováni na výzvy globalizovaného trhu. Studie analyzuje hlavní obsahové a metodologické prvky výuky marketingového řízení podniku napříč vybranými terciárními vzdělávacími institucemi s důrazem na identifikaci klíčových témat a didaktických metod užívaných při zprostředkování výukového obsahu studentům. Studie je doplněna o roli firemního partnerství ve výukovém procesu a jeho vliv na zkvalitňování a retenci získaných znalostí a dovedností. Hlavní zjištění ukazují na význam začlenění moderních technologií a umělé inteligence do výuky, na nutnost pravidelných aktualizací kurikula a intenzivní spolupráci s firemním sektorem.
Název v anglickém jazyce
From the Old to the New World: A Comparative Perspective on Marketing Management Instruction in Tertiary Education
Popis výsledku anglicky
In light of rapid technological advances and changing market trends, it is important to understand how future marketing professionals are prepared for the challenges of a globalized market. This study analyses the main content and methodological elements of teaching marketing management across selected tertiary educational institutions, with an emphasis on identifying the key learning topics and didactic methods used in delivering the learning content to students. The study is complemented by the role of corporate partnership in the learning process and its impact on the improvement and retention of acquired knowledge and skills. The main findings show the importance of incorporating modern technologies and artificial intelligence into teaching, the necessity of regular curriculum updates and intensive cooperation with the corporate sector.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50200 - Economics and Business
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2023
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
SCHOLA NOVA, QUO VADIS? : Sborník recenzovaných příspěvků 8. ročníku mezinárodní vědecké konference
ISBN
9788087570616
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
87-98
Název nakladatele
Extrasystem Praha
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
1. 1. 2023
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—