Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Od Starého po Nový svět: komparativní pohled na výuku předmětu Marketingové řízení v terciárním školství

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F04274644%3A_____%2F23%3A%230001049" target="_blank" >RIV/04274644:_____/23:#0001049 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.extrasystem.com/9788087570616.pdf" target="_blank" >http://www.extrasystem.com/9788087570616.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Od Starého po Nový svět: komparativní pohled na výuku předmětu Marketingové řízení v terciárním školství

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Ve světle rychlého technologického pokroku a proměnlivých tržních trendů je důležité pochopit, jak jsou budoucí marketingoví profesionálové připravováni na výzvy globalizovaného trhu. Studie analyzuje hlavní obsahové a metodologické prvky výuky marketingového řízení podniku napříč vybranými terciárními vzdělávacími institucemi s důrazem na identifikaci klíčových témat a didaktických metod užívaných při zprostředkování výukového obsahu studentům. Studie je doplněna o roli firemního partnerství ve výukovém procesu a jeho vliv na zkvalitňování a retenci získaných znalostí a dovedností. Hlavní zjištění ukazují na význam začlenění moderních technologií a umělé inteligence do výuky, na nutnost pravidelných aktualizací kurikula a intenzivní spolupráci s firemním sektorem.

  • Název v anglickém jazyce

    From the Old to the New World: A Comparative Perspective on Marketing Management Instruction in Tertiary Education

  • Popis výsledku anglicky

    In light of rapid technological advances and changing market trends, it is important to understand how future marketing professionals are prepared for the challenges of a globalized market. This study analyses the main content and methodological elements of teaching marketing management across selected tertiary educational institutions, with an emphasis on identifying the key learning topics and didactic methods used in delivering the learning content to students. The study is complemented by the role of corporate partnership in the learning process and its impact on the improvement and retention of acquired knowledge and skills. The main findings show the importance of incorporating modern technologies and artificial intelligence into teaching, the necessity of regular curriculum updates and intensive cooperation with the corporate sector.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50200 - Economics and Business

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    SCHOLA NOVA, QUO VADIS? : Sborník recenzovaných příspěvků 8. ročníku mezinárodní vědecké konference

  • ISBN

    9788087570616

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    87-98

  • Název nakladatele

    Extrasystem Praha

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    1. 1. 2023

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku