Polarity a trendy spotřeby
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F04274644%3A_____%2F23%3A%230001067" target="_blank" >RIV/04274644:_____/23:#0001067 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.cms-cma.cz/rocnik-2023/" target="_blank" >https://www.cms-cma.cz/rocnik-2023/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Polarity a trendy spotřeby
Popis výsledku v původním jazyce
Moderní trendy marketingu souvisejí s rolé produktivní spotřebny, tj. orientací na nabývání, uchování a uplatnění lidského kapitálu. Tomuto trendu brání poziční investování, které se projevuje např. v okázalé spotřebě. Článek si sice populárním, ale velmi důležitým příspěvkem k rozpracování popularizaci teorie produktivní spotřeby a pozičního investování.
Název v anglickém jazyce
Polarities and consumption trends
Popis výsledku anglicky
Modern marketing trends are related to the role of productive consumption, i.e. the orientation towards the acquisition, preservation and use of human capital. This trend is hindered by positional investing, which manifests itself, for example, in ostentatious consumption. The article is a popular but very important contribution to the popularization of the theory of productive consumption and positional investing.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50800 - Media and communications
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2023
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Marketing & komunikace
ISSN
1211-5622
e-ISSN
—
Svazek periodika
XXVIII
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
2
Strana od-do
6-7
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—