Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Polarity a trendy spotřeby

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F04274644%3A_____%2F23%3A%230001067" target="_blank" >RIV/04274644:_____/23:#0001067 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.cms-cma.cz/rocnik-2023/" target="_blank" >https://www.cms-cma.cz/rocnik-2023/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Polarity a trendy spotřeby

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Moderní trendy marketingu souvisejí s rolé produktivní spotřebny, tj. orientací na nabývání, uchování a uplatnění lidského kapitálu. Tomuto trendu brání poziční investování, které se projevuje např. v okázalé spotřebě. Článek si sice populárním, ale velmi důležitým příspěvkem k rozpracování popularizaci teorie produktivní spotřeby a pozičního investování.

  • Název v anglickém jazyce

    Polarities and consumption trends

  • Popis výsledku anglicky

    Modern marketing trends are related to the role of productive consumption, i.e. the orientation towards the acquisition, preservation and use of human capital. This trend is hindered by positional investing, which manifests itself, for example, in ostentatious consumption. The article is a popular but very important contribution to the popularization of the theory of productive consumption and positional investing.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50800 - Media and communications

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Marketing & komunikace

  • ISSN

    1211-5622

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    XXVIII

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    2

  • Strana od-do

    6-7

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus