Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Proměny marketingové komunikace

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F04274644%3A_____%2F24%3A%230001101" target="_blank" >RIV/04274644:_____/24:#0001101 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.cms-cma.eu/mak/mak_2024-1/mobile/index.html" target="_blank" >https://www.cms-cma.eu/mak/mak_2024-1/mobile/index.html</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Proměny marketingové komunikace

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Nebývá to často, možná jen jednou nebo dvakrát za generaci, kdy se objeví přelomová technologie, která zažehne plamen inovací a zásadním způsobem změní náš život. Vynález knihtisku, elektřiny, kontaktních čoček či nejnověji příchod umělé inteligence (AI) jsou toho důkazem. AI je univerzální technologie, která má potenciál nastartovat rozvoj firem a organizací směrem k dynamickému růstu. Týká se všech odvětví výroby i služeb, vzdělávání i zábavy. Jsme na pokraji exponenciální změny, pokud potenciál AI dokážeme efektivně využít. Velkým pomocníkem na této cestě je marketingová komunikace a marketing ve všech jeho podobách. Pokud vás zajímá, v čem spočívá klíčová role úspěchu marketingové komunikace ve vzájemné symbióze s generativní AI, pak je tento článek určen právě vám. Velké generativní multimodální modely jako ChatGPT PLUS a další aplikace, platformy a technologie, v jejichž DNA se usídlila AI, nám pomáhají identifikovat a pochopit příležitosti, které můžeme s úspěchem strategicky využít ve svém podnikání. S jejich realizací však nesmíme dlouho otálet. Ruku v ruce s realizací odvážných podnikatelských nápadů jde i promyšlená, včasná a srozumitelná komunikace o těchto aktivitách směrem ke všem stakeholderům. Chceme-li nastartovat transformaci našich firem, a to bez ohledu na jejich velikost, zamysleme se nad klíčovými oblastmi, které jsou alfou a omegou úspěchu na této cestě.

  • Název v anglickém jazyce

    Transformations of Marketing Communication

  • Popis výsledku anglicky

    It's not often, maybe only once or twice a generation, that a breakthrough technology comes along that ignites the flame of innovation and fundamentally changes our lives. The invention of the printing press, electricity, contact lenses and, most recently, the advent of artificial intelligence (AI) are proof of this. AI is a versatile technology that has the potential to kick-start the development of companies and organisations towards dynamic growth. It applies to all sectors of manufacturing and services, education and entertainment. We are on the verge of exponential change if we can harness the potential of AI effectively. Marketing communications and marketing in all its forms is a big help on this journey. If you're wondering what the key role of successful marketing communications in symbiosis with generative AI is, then this article is for you. Big generative multimodal models like ChatGPT PLUS and other apps, platforms and technologies that have AI embedded in their DNA help us identify and understand opportunities that we can strategically leverage with success in our businesses. However, we must not delay their implementation for long. Hand in hand with the implementation of bold business ideas goes the thoughtful, timely and clear communication of these activities to all stakeholders. If we want to kick-start the transformation of our companies, regardless of their size, let's think about the key areas that are the alpha and omega of success on this journey.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Marketing & komunikace

  • ISSN

    1211-5622

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    XIX.

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1/2024

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

    14-16

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus