Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

AI software pro personalizaci webu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F05800463%3A_____%2F23%3AN0000002" target="_blank" >RIV/05800463:_____/23:N0000002 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.aidigi.cz/" target="_blank" >https://www.aidigi.cz/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    AI software pro personalizaci webu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V rámci projektu jsme vyvinuli personalizaci pro webové stránky, a to zejména e-shopové stránky. Tento výstup projektu řeší zejména problém související s neefektivitou stránek vůči aktivitě zákazníků. Zákazníci hlavně reagují na chování webové stránky a to, jak je přívětivá vůči jejich chování a pokud se na webové stránce, která se jim snaží prodat produkt, nedokáží správně orientovat a nemohou najít hledané produkty, je to problém, který způsobuje nižší zisky firem. Vyvinutý systém využívá aktivitu zákazníků, rozšířeného rozdělování produktů do kategorií, záznamových systémů a analýz pro vytváření personalizovaného prostředí pro zákazníky tak, aby se zákazníkovi doporučovaly vždy takové produkty, o které by mohl jevit zájem na základě jeho dat. To umožňuje firmám získávat nová data z aktivit zákazníka, která mohou ihned implementovat. Systém umožňuje firmám vytvářet vlastní tzv. marketingové skupiny, do kterých mohou přiřazovat kategorie produktů i produkty samotné. To jim následně umožňuje vytvářet scénáře, podle kterých mohou třídit své zákazníky a doporučovat jim tak produkty, které budou více personalizované a ne pouze doporučené.

  • Název v anglickém jazyce

    AI software for website personalization

  • Popis výsledku anglicky

    As part of the project, we developed personalization for websites, especially e-shop pages. This output of the project mainly solves the problem related to the inefficiency of the website in relation to customer activity. Customers mainly respond to the behavior of a website and how friendly it is to their behavior and if they can't navigate and find the products they're looking for on a website that's trying to sell them a product, it's a problem that causes lower profits for businesses. The developed system uses customer activity, advanced product categorization, logging systems and analytics to create a personalized customer experience so that the customer is always recommended products that may be of interest based on their data. This allows businesses to gain new data from customer activity that they can implement immediately. The system allows companies to create their own so-called marketing groups, to which they can assign product categories and products themselves. This in turn allows them to create scenarios according to which they can sort their customers and recommend products to them that will be more personalized and not just recommended.

Klasifikace

  • Druh

    R - Software

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20202 - Communication engineering and systems

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/EG20_321%2F0025237" target="_blank" >EG20_321/0025237: AIDIGI - Využití nástrojů umělé inteligence pro růst efektivity ecommerce aktivit zejména u e-shop obchodů a gastro řetězců</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Interní identifikační kód produktu

    V002

  • Technické parametry

    V rámci projektu jsme vyvinuli personalizaci pro webové stránky, a to zejména e-shopové stránky. Tento výstup projektu řeší zejména problém související s neefektivitou stránek vůči aktivitě zákazníků. Zákazníci hlavně reagují na chování webové stránky a to, jak je přívětivá vůči jejich chování a pokud se na webové stránce, která se jim snaží prodat produkt, nedokáží správně orientovat a nemohou najít hledané produkty, je to problém, který způsobuje nižší zisky firem. Vyvinutý systém využívá aktivitu zákazníků, rozšířeného rozdělování produktů do kategorií, záznamových systémů a analýz pro vytváření personalizovaného prostředí pro zákazníky tak, aby se zákazníkovi doporučovaly vždy takové produkty, o které by mohl jevit zájem na základě jeho dat. To umožňuje firmám získávat nová data z aktivit zákazníka, která mohou ihned implementovat. Systém umožňuje firmám vytvářet vlastní tzv. marketingové skupiny, do kterých mohou přiřazovat kategorie produktů i produkty samotné. To jim následně umožňuje vytvářet scénáře, podle kterých mohou třídit své zákazníky a doporučovat jim tak produkty, které budou více personalizované a ne pouze doporučené.

  • Ekonomické parametry

    Zvýšení tržeb, zisku, úspora nákladů.

  • IČO vlastníka výsledku

    05800463

  • Název vlastníka

    Databig s.r.o.