AI software pro personalizaci webu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F05800463%3A_____%2F23%3AN0000002" target="_blank" >RIV/05800463:_____/23:N0000002 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.aidigi.cz/" target="_blank" >https://www.aidigi.cz/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
AI software pro personalizaci webu
Popis výsledku v původním jazyce
V rámci projektu jsme vyvinuli personalizaci pro webové stránky, a to zejména e-shopové stránky. Tento výstup projektu řeší zejména problém související s neefektivitou stránek vůči aktivitě zákazníků. Zákazníci hlavně reagují na chování webové stránky a to, jak je přívětivá vůči jejich chování a pokud se na webové stránce, která se jim snaží prodat produkt, nedokáží správně orientovat a nemohou najít hledané produkty, je to problém, který způsobuje nižší zisky firem. Vyvinutý systém využívá aktivitu zákazníků, rozšířeného rozdělování produktů do kategorií, záznamových systémů a analýz pro vytváření personalizovaného prostředí pro zákazníky tak, aby se zákazníkovi doporučovaly vždy takové produkty, o které by mohl jevit zájem na základě jeho dat. To umožňuje firmám získávat nová data z aktivit zákazníka, která mohou ihned implementovat. Systém umožňuje firmám vytvářet vlastní tzv. marketingové skupiny, do kterých mohou přiřazovat kategorie produktů i produkty samotné. To jim následně umožňuje vytvářet scénáře, podle kterých mohou třídit své zákazníky a doporučovat jim tak produkty, které budou více personalizované a ne pouze doporučené.
Název v anglickém jazyce
AI software for website personalization
Popis výsledku anglicky
As part of the project, we developed personalization for websites, especially e-shop pages. This output of the project mainly solves the problem related to the inefficiency of the website in relation to customer activity. Customers mainly respond to the behavior of a website and how friendly it is to their behavior and if they can't navigate and find the products they're looking for on a website that's trying to sell them a product, it's a problem that causes lower profits for businesses. The developed system uses customer activity, advanced product categorization, logging systems and analytics to create a personalized customer experience so that the customer is always recommended products that may be of interest based on their data. This allows businesses to gain new data from customer activity that they can implement immediately. The system allows companies to create their own so-called marketing groups, to which they can assign product categories and products themselves. This in turn allows them to create scenarios according to which they can sort their customers and recommend products to them that will be more personalized and not just recommended.
Klasifikace
Druh
R - Software
CEP obor
—
OECD FORD obor
20202 - Communication engineering and systems
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/EG20_321%2F0025237" target="_blank" >EG20_321/0025237: AIDIGI - Využití nástrojů umělé inteligence pro růst efektivity ecommerce aktivit zejména u e-shop obchodů a gastro řetězců</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2023
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Interní identifikační kód produktu
V002
Technické parametry
V rámci projektu jsme vyvinuli personalizaci pro webové stránky, a to zejména e-shopové stránky. Tento výstup projektu řeší zejména problém související s neefektivitou stránek vůči aktivitě zákazníků. Zákazníci hlavně reagují na chování webové stránky a to, jak je přívětivá vůči jejich chování a pokud se na webové stránce, která se jim snaží prodat produkt, nedokáží správně orientovat a nemohou najít hledané produkty, je to problém, který způsobuje nižší zisky firem. Vyvinutý systém využívá aktivitu zákazníků, rozšířeného rozdělování produktů do kategorií, záznamových systémů a analýz pro vytváření personalizovaného prostředí pro zákazníky tak, aby se zákazníkovi doporučovaly vždy takové produkty, o které by mohl jevit zájem na základě jeho dat. To umožňuje firmám získávat nová data z aktivit zákazníka, která mohou ihned implementovat. Systém umožňuje firmám vytvářet vlastní tzv. marketingové skupiny, do kterých mohou přiřazovat kategorie produktů i produkty samotné. To jim následně umožňuje vytvářet scénáře, podle kterých mohou třídit své zákazníky a doporučovat jim tak produkty, které budou více personalizované a ne pouze doporučené.
Ekonomické parametry
Zvýšení tržeb, zisku, úspora nákladů.
IČO vlastníka výsledku
05800463
Název vlastníka
Databig s.r.o.