Benchmarking 3D tisku
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F20%3A43902302" target="_blank" >RIV/60076658:12510/20:43902302 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Benchmarking 3D tisku
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem bylo zhodnotit pomocí benchmarkingu konkurenční společnosti a vytvořit účinnou marketingovou komunikaci na sociálních sítích včetně webových stránek. Aby byl naplněn cíl projektu, byla provedena analýza a hodnocení sociálních sítí konkurenčních společností pro společnost Protoprint v odvětví 3D tisku, na základě které byl vyhodnocen nejlepší obsah a vytvořena marketingová kampaň pro B2C segment. Dále byl vytvořen finální vzhled webových stránek, na základě již vytvořených různých designů a následné konzultace se zástupci společnosti. Taktéž bylo provedeno dotazníkové šetření, jehož úkolem bylo zjistit základní informace pro marketingovou komunikaci, jako například informace o nejčastějších problémech při 3D tisku a s hot-endy, konkurenčních společnostech aj. Výsledky z tohoto dotazníkového šetření sloužily zejména pro tvorbu dalších návrhů marketingové komunikace a pro zástupce společnosti Protoprint, kteří dle výsledků mohou přizpůsobit svůj produkt. Dle všech zjištěných údajů se může startupová společnost Protoprint relativně dobře odrazit a již od začátku stanovit nejvhodnější marketingovou komunikaci a předčit konkurenty. Dále je možno přizpůsobit jejich produkty zjištěným problémům potencionálních zákazníků. Výchozí společnosti byl vytvořen kreativní design webových stránek, který ihned začali programovat a již je z části účinný.
Název v anglickém jazyce
Benchmarking of 3D print
Popis výsledku anglicky
The aim of the project was to evaluate a competing companyes through benchmarking and to create effective marketing communication on social networks, including websites. In order to fulfill the project's goal, an analysis and evaluation of the social networks of competing companies was performed for Protoprint in the 3D printing industry, on the basis of which the best content was evaluated and a marketing campaign was created for the B2C segment. The final appearance of the website was also created on the basis of various designs already created and subsequent consultations with company representatives. A questionnaire survey was also conducted, the task of which was to find out basic information for marketing communication, information on the most common problems in 3D printing and hot-ends, competing companies, etc. The results of this questionnaire survey were used mainly to create other marketing communication recommendations and also as source of information for Protoprint, who can customize 3D print products based on the results. Based on all the data found, the startup company Protoprint can bounce back relatively well and from the beginning pick up the most suitable marketing communication and outperform competitors, further adapt their products to the identified problems of potential customers. It was created for company a creative website design, which they immediately started programming and is already partially effective.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Cirkulární ekonomika a další vybrané aktuální aspekty ekonomie: Sborník vybraných příspěvků studentů Ekonomické fakulty Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích
ISBN
978-80-7394-802-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
128-133
Název nakladatele
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Místo vydání
České Budějovice
Místo konání akce
České Budějovice
Datum konání akce
7. 5. 2020
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—