Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Správná webová prezentace ve virtuálním prostředí

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F71226401%3A_____%2F15%3A%231006965" target="_blank" >RIV/71226401:_____/15:#1006965 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Správná webová prezentace ve virtuálním prostředí

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Abstrakt Správná webová prezentace musí být pozitivně hodnocena, musí být aktuální, dobře provedena a dále musí mít obsah a také intenzitu surfování po Internetu. (Vysekalová, 2007). Základním komunikačním rozhraním v rámci e-commerce systémů i on-line nakupování jsou z hlediska zákazníků právě webové stránky, které jsou integrovány v rámci webových portálů internetových obchodů náležejících do kategorie komerčních portálů, u kterých jsou cílovou skupinou zákazníci. (Suchánek, 2012). Jestliže mají být webové stránky skutečným nástrojem dosažení cílů marketingové komunikace na Internetu, pak je třeba při jejich tvorbě dodržet pravidla v oblasti přístupnosti a použitelnosti. Především mají informovat a udržovat zákazníky v kontaktu s firmou a jejími produkty. Správné webové stránky mají za účel přilákat návštěvníky na specifické dotazy nebo mohou být vytvořeny jenom za účelem reklamy. (Janouch, 2014) Cílem výzkumu a tohoto příspěvku je prezentace informací z oblasti moderního virtuálního

  • Název v anglickém jazyce

    Appropriate web presentation in virtual environment

  • Popis výsledku anglicky

    Abstract A suitable web presentation is expected to receive positive feedback, it must follow the current trends, be well made, and it must possess the content and intensity of Internet surfing. (Vysekalová,2007). It is websites what represents the essential communication interface in the context of e-commerce systems as well as online shopping from the customers' perspective. It is such websites which are integrated within the web portals of online shops belonging to the category of commercial portalswhere the target group is the customers. (Suchanek,2012). Should a website be a genuine tool for achieving the objectives of marketing communication on the Internet, then you need to create it in accordance with the rules of accessibility and usability.Above all, the website must provide information and keep the customers in contact with the company and its products. A proper website is designed to attract visitors´ attention to specific questions or can be created only for the purpose

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Informatika XXVIII/2015

  • ISBN

    978-80-7509-344-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    2

  • Strana od-do

    23-24

  • Název nakladatele

    Mendelova univerzita v Brně

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku