Správná webová prezentace ve virtuálním prostředí
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F71226401%3A_____%2F15%3A%231006965" target="_blank" >RIV/71226401:_____/15:#1006965 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Správná webová prezentace ve virtuálním prostředí
Popis výsledku v původním jazyce
Abstrakt Správná webová prezentace musí být pozitivně hodnocena, musí být aktuální, dobře provedena a dále musí mít obsah a také intenzitu surfování po Internetu. (Vysekalová, 2007). Základním komunikačním rozhraním v rámci e-commerce systémů i on-line nakupování jsou z hlediska zákazníků právě webové stránky, které jsou integrovány v rámci webových portálů internetových obchodů náležejících do kategorie komerčních portálů, u kterých jsou cílovou skupinou zákazníci. (Suchánek, 2012). Jestliže mají být webové stránky skutečným nástrojem dosažení cílů marketingové komunikace na Internetu, pak je třeba při jejich tvorbě dodržet pravidla v oblasti přístupnosti a použitelnosti. Především mají informovat a udržovat zákazníky v kontaktu s firmou a jejími produkty. Správné webové stránky mají za účel přilákat návštěvníky na specifické dotazy nebo mohou být vytvořeny jenom za účelem reklamy. (Janouch, 2014) Cílem výzkumu a tohoto příspěvku je prezentace informací z oblasti moderního virtuálního
Název v anglickém jazyce
Appropriate web presentation in virtual environment
Popis výsledku anglicky
Abstract A suitable web presentation is expected to receive positive feedback, it must follow the current trends, be well made, and it must possess the content and intensity of Internet surfing. (Vysekalová,2007). It is websites what represents the essential communication interface in the context of e-commerce systems as well as online shopping from the customers' perspective. It is such websites which are integrated within the web portals of online shops belonging to the category of commercial portalswhere the target group is the customers. (Suchanek,2012). Should a website be a genuine tool for achieving the objectives of marketing communication on the Internet, then you need to create it in accordance with the rules of accessibility and usability.Above all, the website must provide information and keep the customers in contact with the company and its products. A proper website is designed to attract visitors´ attention to specific questions or can be created only for the purpose
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Informatika XXVIII/2015
ISBN
978-80-7509-344-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
2
Strana od-do
23-24
Název nakladatele
Mendelova univerzita v Brně
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
1. 1. 2015
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—