Klíčové oblasti vývoje e-business
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F08%3A%230000277" target="_blank" >RIV/47813059:19520/08:#0000277 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
E-business Development Key Areas
Popis výsledku v původním jazyce
E-business and e-commerce have directly dependence on information and communication technology (ICT). Many conditions have to be satisfied to e-business systems operate all right and bring contribution. The fundamental element is e-business strategy. Once of the e-commerce key area is internet shops development. Internet shops are realized as a web sites published on internet. Web sites make possible communication between custom and operators information system. Principal aim of the internet shop web sites is effort to internet shop web sites be displayed in one of the forefront in internet browser after request of user. To this goal for example Search Engine Optimization (SEO) or method of paid references can be used. Data from internet shop web sitesare computing in firm information system. On this account we have to directly defined dataflow between internet shop websites and information system.
Název v anglickém jazyce
E-business Development Key Areas
Popis výsledku anglicky
E-business and e-commerce have directly dependence on information and communication technology (ICT). Many conditions have to be satisfied to e-business systems operate all right and bring contribution. The fundamental element is e-business strategy. Once of the e-commerce key area is internet shops development. Internet shops are realized as a web sites published on internet. Web sites make possible communication between custom and operators information system. Principal aim of the internet shop web sites is effort to internet shop web sites be displayed in one of the forefront in internet browser after request of user. To this goal for example Search Engine Optimization (SEO) or method of paid references can be used. Data from internet shop web sitesare computing in firm information system. On this account we have to directly defined dataflow between internet shop websites and information system.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
IN - Informatika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
5-th International Symposium on Business Administration
ISBN
978-975-8100-78-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
—
Název nakladatele
Çanakkale Onsekiz Mart University
Místo vydání
Çanakkale, Turkey
Místo konání akce
Çanakkale
Datum konání akce
1. 1. 2008
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—