Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Klíčové oblasti vývoje e-business

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F08%3A%230000277" target="_blank" >RIV/47813059:19520/08:#0000277 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    E-business Development Key Areas

  • Popis výsledku v původním jazyce

    E-business and e-commerce have directly dependence on information and communication technology (ICT). Many conditions have to be satisfied to e-business systems operate all right and bring contribution. The fundamental element is e-business strategy. Once of the e-commerce key area is internet shops development. Internet shops are realized as a web sites published on internet. Web sites make possible communication between custom and operators information system. Principal aim of the internet shop web sites is effort to internet shop web sites be displayed in one of the forefront in internet browser after request of user. To this goal for example Search Engine Optimization (SEO) or method of paid references can be used. Data from internet shop web sitesare computing in firm information system. On this account we have to directly defined dataflow between internet shop websites and information system.

  • Název v anglickém jazyce

    E-business Development Key Areas

  • Popis výsledku anglicky

    E-business and e-commerce have directly dependence on information and communication technology (ICT). Many conditions have to be satisfied to e-business systems operate all right and bring contribution. The fundamental element is e-business strategy. Once of the e-commerce key area is internet shops development. Internet shops are realized as a web sites published on internet. Web sites make possible communication between custom and operators information system. Principal aim of the internet shop web sites is effort to internet shop web sites be displayed in one of the forefront in internet browser after request of user. To this goal for example Search Engine Optimization (SEO) or method of paid references can be used. Data from internet shop web sitesare computing in firm information system. On this account we have to directly defined dataflow between internet shop websites and information system.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    5-th International Symposium on Business Administration

  • ISBN

    978-975-8100-78-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Çanakkale Onsekiz Mart University

  • Místo vydání

    Çanakkale, Turkey

  • Místo konání akce

    Çanakkale

  • Datum konání akce

    1. 1. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku