Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Examination of Online Communication through World Wide Web: Case of Czech Lodging Facilities

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F14%3A00002231" target="_blank" >RIV/46747885:24310/14:00002231 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Examination of Online Communication through World Wide Web: Case of Czech Lodging Facilities

  • Popis výsledku v původním jazyce

    In recent years the importance of Internet as new marketing communication media is still growing. Online marketing communication is however with this development becoming more difficult and it has created new complex problem. This complex of online marketing communication has to be explored. The Internet is proving to be very advantageous medium especially in business to customer sector. This transfer of traditional marketing to online media is naturally relating also to companies in lodging industry. This paper is describing results of research about online communication tools of lodging facilities different types. More precisely it informs about online communication with customers through the World Wide Web. There were 356 lodging facilities from North Bohemia region which were responding to online questionnaire. The aim of this paper is to partially isolate the problem of creation and administration of lodging facilities websites, prove the importance of this communication tool and

  • Název v anglickém jazyce

    The Examination of Online Communication through World Wide Web: Case of Czech Lodging Facilities

  • Popis výsledku anglicky

    In recent years the importance of Internet as new marketing communication media is still growing. Online marketing communication is however with this development becoming more difficult and it has created new complex problem. This complex of online marketing communication has to be explored. The Internet is proving to be very advantageous medium especially in business to customer sector. This transfer of traditional marketing to online media is naturally relating also to companies in lodging industry. This paper is describing results of research about online communication tools of lodging facilities different types. More precisely it informs about online communication with customers through the World Wide Web. There were 356 lodging facilities from North Bohemia region which were responding to online questionnaire. The aim of this paper is to partially isolate the problem of creation and administration of lodging facilities websites, prove the importance of this communication tool and

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    BD - Teorie informace

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Crafting Global Competitive Economies: 2020 Vision Strategic Planning & Smart Implementation

  • ISBN

    978-0-9860419-3-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    1682-1687

  • Název nakladatele

    International Business Information Management Association (IBIMA)

  • Místo vydání

    Milano

  • Místo konání akce

    Milan, Italy

  • Datum konání akce

    1. 1. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku