The communication mix of stone and internet perfume shops
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F11%3A43867451" target="_blank" >RIV/70883521:28120/11:43867451 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
slovinština
Název v původním jazyce
Komunikačný mix kamenných a internetových parfumérií
Popis výsledku v původním jazyce
Nakupovanie cez internet sa medzi ľuďmi stáva čoraz rozšírenejšie a obľúbenejšie. Často býva lacnejšie, pohodlnejšie a zákazníkov nikto pri nákupoch neruší. Štúdia sa zaoberá internetovými obchodmi z pohľadu marketingu a ich komunikačnej stratégie. Zameriava sa na kamenné parfumérie v porovnaní s internetovými, pretože v rámci marketingu majú svoje vlastné, špecifické miesto. Práca je členená do kapitol podľa jednotlivých častí komunikačného mixu. V každej časti porovnáva rozdielne nástroje marketingu kamenných obchodov a e-shopov. Hlavným cieľom štúdie je analýza jednotlivých častí komunikačného mixu e-shopov v porovnaní s kamennými obchodmi.
Název v anglickém jazyce
The communication mix of stone and internet perfume shops
Popis výsledku anglicky
Online shopping has became more favourite and wide-spread these days. It is cheaper, more comfortable and customers are not disturbed when shopping. The study deals with internet shopping from the marketing and communication strategy point of view. It isspecialized on stone perfume shops compared to internet perfume shops, because this industry has its specific place and importance in marketing. The article is divided into chapters according to the main parts of communication mix. All chapters comparedifferent marketing tools of stone shops and e-shops. The main aim of this study is to analyse individual parts of communication mix of the e-shops compared to the stone shops.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů