Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

VYUŽITÍ E-COMMERCE JAKO MARKETINGOVÉHO NÁSTROJE Z HLEDISKA MARKETINGOVÉHO MIXU

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F16%3A39901352" target="_blank" >RIV/00216275:25510/16:39901352 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    VYUŽITÍ E-COMMERCE JAKO MARKETINGOVÉHO NÁSTROJE Z HLEDISKA MARKETINGOVÉHO MIXU

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se zabývá problematikou e-commerce z hlediska marketingového mixu podniků, kdy může být e-commerce neboli elektronické obchodování využito jako jeden z marketingových nástrojů a může se stát zásadním aspektem z hlediska konkurenční výhody na trhu. Příspěvek analyzuje využití elektronického obchodování k nákupu zboží a služeb uživateli internetu ze zemí Evropské unie v letech 2007-2015 a sleduje jeho vývoj.

  • Název v anglickém jazyce

    Utilization of e-commerce as marketing tool from the marketing mix point of view

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with problems of e-commerce from the marketing mix point of view. It focuses on companies which could use e-commerce as one of marketing tools to obtain competitive advantage in the market. The development of utilization of e-commerce in the shopping process of Internet users in European Union in years 2007 and 2015 is also analysed in this article.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    IPoCC 2016 - Sborník příspěvků mezinárodní konference

  • ISBN

    978-80-7560-003-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    157-163

  • Název nakladatele

    Univerzita Pardubice

  • Místo vydání

    Pardubice

  • Místo konání akce

    Pardubice

  • Datum konání akce

    13. 9. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku