Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketing Management Process in the Environment of E-commerce

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43310%2F16%3A43909495" target="_blank" >RIV/62156489:43310/16:43909495 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://fim2.uhk.cz/hed/images/KOMPLET_16.pdf" target="_blank" >http://fim2.uhk.cz/hed/images/KOMPLET_16.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Marketing Management Process in the Environment of E-commerce

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper deals with the marketing management process in e-commerce. The main objective of this paper is to theoretically propose the marketing management process (model) in e-commerce and its impact and coherent relations with other business processes and e-commerce environment. This process respects the specific environment and other aspects of e-commerce. The theoretical part consists of current knowledge about marketing management process and the e-commerce. The analytical part proposes the theoretical marketing management process in e-commerce. The main contribution of this paper is the proposing the e-marketing management process, because on other academic source and other papers focus on the issue examined. Other research activities will be based on experiment on usage of theoretical process in practice.

  • Název v anglickém jazyce

    Marketing Management Process in the Environment of E-commerce

  • Popis výsledku anglicky

    This paper deals with the marketing management process in e-commerce. The main objective of this paper is to theoretically propose the marketing management process (model) in e-commerce and its impact and coherent relations with other business processes and e-commerce environment. This process respects the specific environment and other aspects of e-commerce. The theoretical part consists of current knowledge about marketing management process and the e-commerce. The analytical part proposes the theoretical marketing management process in e-commerce. The main contribution of this paper is the proposing the e-marketing management process, because on other academic source and other papers focus on the issue examined. Other research activities will be based on experiment on usage of theoretical process in practice.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Hradec Economic Days 2016: Double-blind peer reviewed proceedings of the international scientific conference

  • ISBN

    978-80-7435-636-0

  • ISSN

    2464-6059

  • e-ISSN

    2464-6067

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

    1034-1046

  • Název nakladatele

    Univerzita Hradec Králové

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    2. 2. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku

    000539487200128