Marketing Management Process in the Environment of E-commerce
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43310%2F16%3A43909495" target="_blank" >RIV/62156489:43310/16:43909495 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://fim2.uhk.cz/hed/images/KOMPLET_16.pdf" target="_blank" >http://fim2.uhk.cz/hed/images/KOMPLET_16.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Marketing Management Process in the Environment of E-commerce
Popis výsledku v původním jazyce
This paper deals with the marketing management process in e-commerce. The main objective of this paper is to theoretically propose the marketing management process (model) in e-commerce and its impact and coherent relations with other business processes and e-commerce environment. This process respects the specific environment and other aspects of e-commerce. The theoretical part consists of current knowledge about marketing management process and the e-commerce. The analytical part proposes the theoretical marketing management process in e-commerce. The main contribution of this paper is the proposing the e-marketing management process, because on other academic source and other papers focus on the issue examined. Other research activities will be based on experiment on usage of theoretical process in practice.
Název v anglickém jazyce
Marketing Management Process in the Environment of E-commerce
Popis výsledku anglicky
This paper deals with the marketing management process in e-commerce. The main objective of this paper is to theoretically propose the marketing management process (model) in e-commerce and its impact and coherent relations with other business processes and e-commerce environment. This process respects the specific environment and other aspects of e-commerce. The theoretical part consists of current knowledge about marketing management process and the e-commerce. The analytical part proposes the theoretical marketing management process in e-commerce. The main contribution of this paper is the proposing the e-marketing management process, because on other academic source and other papers focus on the issue examined. Other research activities will be based on experiment on usage of theoretical process in practice.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Hradec Economic Days 2016: Double-blind peer reviewed proceedings of the international scientific conference
ISBN
978-80-7435-636-0
ISSN
2464-6059
e-ISSN
2464-6067
Počet stran výsledku
13
Strana od-do
1034-1046
Název nakladatele
Univerzita Hradec Králové
Místo vydání
Hradec Králové
Místo konání akce
Hradec Králové
Datum konání akce
2. 2. 2016
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
000539487200128