Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Digitální prodej SAGA

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F07177810%3A_____%2F24%3AN0000002" target="_blank" >RIV/07177810:_____/24:N0000002 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Digitální prodej SAGA

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Projekt nám přinesl významná zlepšení našeho podnikání. Díky zavedení nových technologií a inovací se nám podařilo výrazně zrychlit prodejní proces, což vedlo k rychlejšímu vytvoření nových zákaznických objednávek a tím i k efektivnějšímu servisu pro naše klienty. Nový systém pro fakturaci umožnil jednodušší a rychlejší tvorbu faktur, což snížilo množství potřebné práce a zlepšilo celkovou přesnost a spolehlivost tohoto procesu. Zavedení nového průvodce pro nové zákazníky výrazně usnadnilo jejich registraci a první kroky v používání našich služeb, což přispělo k lepší spokojenosti zákazníků a rychlejšímu začlenění do systému. Celkově jsme dosáhli zjednodušení a zefektivnění našich obchodních procesů, což přineslo výhody jak našim zaměstnancům, tak zákazníkům.

  • Název v anglickém jazyce

    Digital sales SAGA

  • Popis výsledku anglicky

    The project has led to significant improvements in our business operations. By implementing new technologies and innovations, we were able to significantly speed up our sales process, resulting in faster creation of customer orders and more efficient service delivery. The new billing system has made invoice generation simpler and quicker, reducing the amount of work required and enhancing the overall accuracy and reliability of the process. Additionally, the introduction of a new customer onboarding guide has made registration and the initial steps of using our services much easier, leading to higher customer satisfaction and quicker integration into the system. Overall, we have achieved a streamlining and optimization of our business processes, benefiting both our employees and customers.

Klasifikace

  • Druh

    X - Nezařazeno

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20206 - Computer hardware and architecture

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/FX04030106_3376" target="_blank" >FX04030106_3376: SimBIT – SAGA workflow</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.