Řídíme své zákazníky?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F06%3A63505051" target="_blank" >RIV/70883521:28120/06:63505051 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Řídíme své zákazníky?
Popis výsledku v původním jazyce
Mnoho firem se v dnešní době "chvástá", že jsou schopny řídit své zákazníky a tím dosahovat konkurenční výhody oproti svým konkurentům. Ale je to opravdu tak? Nediktují si naši zákazníci podmínky, které musíme splňovat? Nechtějí náhodou rychlejší služby,levnější a kvalitnější výrobky a např. lepší pozáruční servis? Musíme si uvědomit, že zákazník není králem, ale diktátorem, soudcem a porotcem naší firmy. Na něm záleží, zda-li naše firma přežije nebo ne.
Název v anglickém jazyce
Řídíme své zákazníky?
Popis výsledku anglicky
A lot of companies say, that they are able to achieve competitive advantage by controling their customers. But is it really true? Dont our customers determine conditions, which we have to realize? Dont our customers wish quicker services, acheaper and high-quality products? We have to remember, that our customer is not a king, but a dictator and judge of our company. Survival of our company depends on him.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Mekon 2006
ISBN
80-248-1013-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
116
Název nakladatele
Vysoká škola báňská - Technická univerzita
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—