Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Jak se chovat k zákazníkům?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F06%3A63505047" target="_blank" >RIV/70883521:28120/06:63505047 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Jak se chovat k zákazníkům?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Pokud chceme v dnešním turbulentním světě uspět, musíme neustále sledovat nové trendy či změny ve vztahu k našim zákazníkům. Je zbytečné se ptát proč. Vždyť oni kupují naše výrobky, jim poskytujeme naše služby. Jsou porotci a soudci naší firmy. Na nich záleží, zda-li skončíme v propadlišti dějin či budeme na výsluní. Je nutné si uvědomit, že naši zákazníci se vyvíjejí a jejich dnešní požadavky se diametrálně liší od požadavků v minulosti. Můj článek nese název: Jak se chovat k zákazníkům. Zabývám se v něm chováním prodavačů v oděvních obchodech. Málo která firma si totiž uvědomuje, že jejich zboží prodávají prodavači. Většina z nás se rozhoduji pro koupi právě z pocitu, který nám dodává samotný prodavač. Ve svém článku jsem rozdělil obchody do tří kategorií, ve kterých jsem zjišťoval chování prodavačů jak u nás, tak i v zahraničí.

  • Název v anglickém jazyce

    Jak se chovat k zákazníkům?

  • Popis výsledku anglicky

    If we want to be successful in nowadays turbulent world we have to notice new trends or changes in the relationship between us and our customers. It is unnecessary to ask why. They buy our products, we give them our services. They are the jurymen and thejudges of our company. It depends on them if our company will be successful or not. It is necessary to know that our customers develop and their nowadays demands are different from the demands in the past. My article is called: How should we behave to customers. I am interested in behaviour of shop assistants but only some companies realize this fact. If we decide what to buy, our opinion is really influenced by the feeling which the shop assistant give us. In my article I divided shops into three categories in which I found out the behaviour of shop assistants both in the Czech Republic and abroad.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    MendelNET 2006

  • ISBN

    80-86851-62-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku