Jak se chovat k zákazníkům?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F06%3A63505047" target="_blank" >RIV/70883521:28120/06:63505047 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Jak se chovat k zákazníkům?
Popis výsledku v původním jazyce
Pokud chceme v dnešním turbulentním světě uspět, musíme neustále sledovat nové trendy či změny ve vztahu k našim zákazníkům. Je zbytečné se ptát proč. Vždyť oni kupují naše výrobky, jim poskytujeme naše služby. Jsou porotci a soudci naší firmy. Na nich záleží, zda-li skončíme v propadlišti dějin či budeme na výsluní. Je nutné si uvědomit, že naši zákazníci se vyvíjejí a jejich dnešní požadavky se diametrálně liší od požadavků v minulosti. Můj článek nese název: Jak se chovat k zákazníkům. Zabývám se v něm chováním prodavačů v oděvních obchodech. Málo která firma si totiž uvědomuje, že jejich zboží prodávají prodavači. Většina z nás se rozhoduji pro koupi právě z pocitu, který nám dodává samotný prodavač. Ve svém článku jsem rozdělil obchody do tří kategorií, ve kterých jsem zjišťoval chování prodavačů jak u nás, tak i v zahraničí.
Název v anglickém jazyce
Jak se chovat k zákazníkům?
Popis výsledku anglicky
If we want to be successful in nowadays turbulent world we have to notice new trends or changes in the relationship between us and our customers. It is unnecessary to ask why. They buy our products, we give them our services. They are the jurymen and thejudges of our company. It depends on them if our company will be successful or not. It is necessary to know that our customers develop and their nowadays demands are different from the demands in the past. My article is called: How should we behave to customers. I am interested in behaviour of shop assistants but only some companies realize this fact. If we decide what to buy, our opinion is really influenced by the feeling which the shop assistant give us. In my article I divided shops into three categories in which I found out the behaviour of shop assistants both in the Czech Republic and abroad.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
MendelNET 2006
ISBN
80-86851-62-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
—
Název nakladatele
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—