Customer Relationship Management
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F06%3A63505048" target="_blank" >RIV/70883521:28120/06:63505048 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Customer Relationship Management
Popis výsledku v původním jazyce
I když v podnikání neexistují jasná pravidla, která nám zaručují úspěšnost naší společnosti bez ohledu na to co vyrábíme či poskytujeme, je pro nás existenčně nutné, neustále sledovat nové trendy či změny ve vztahu k našim zákazníkům, neboť oni jsou konečnými arbitry kvality výrobků a služeb. Ve svém článku se zabývám problematikou CRM (Customer Relationship Management) ze všeobecného pohledu, tzn. že popisuji, odkud tento pojem přichází, jeho zaměření na účinky, přínosy či rizika. Jelikož se naši zákazníci vyvíjejí a jejich dnešní požadavky se diametrálně liší od požadavků v minulosti, zmíním se i o budoucnosti našeho vztahu k zákazníkům.
Název v anglickém jazyce
Customer Relationship Management
Popis výsledku anglicky
Although there are no exact rules in business, which guarantee us a success of our company no matter what we produce or provide, our existence is determinated by our ability to keep up with the latest trends or changes related to our customers for (because) they are the final arbiters of quality of our products and services. In my article I deal with questions of CRM (Customer Relationship Management) from the general point of view that means I describe the origin of this definition, Its focus on effects, contribution or risks. Our customers are developing and theire today's requirements are diametrically different from requirements in the past that is why I am to mention future of our relationship to customers.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
konference Doctus 2006
ISBN
80-88954-36-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
—
Název nakladatele
AT Publishing
Místo vydání
Bratislava
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—