Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Customer Relationship Management

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F06%3A63505048" target="_blank" >RIV/70883521:28120/06:63505048 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Customer Relationship Management

  • Popis výsledku v původním jazyce

    I když v podnikání neexistují jasná pravidla, která nám zaručují úspěšnost naší společnosti bez ohledu na to co vyrábíme či poskytujeme, je pro nás existenčně nutné, neustále sledovat nové trendy či změny ve vztahu k našim zákazníkům, neboť oni jsou konečnými arbitry kvality výrobků a služeb. Ve svém článku se zabývám problematikou CRM (Customer Relationship Management) ze všeobecného pohledu, tzn. že popisuji, odkud tento pojem přichází, jeho zaměření na účinky, přínosy či rizika. Jelikož se naši zákazníci vyvíjejí a jejich dnešní požadavky se diametrálně liší od požadavků v minulosti, zmíním se i o budoucnosti našeho vztahu k zákazníkům.

  • Název v anglickém jazyce

    Customer Relationship Management

  • Popis výsledku anglicky

    Although there are no exact rules in business, which guarantee us a success of our company no matter what we produce or provide, our existence is determinated by our ability to keep up with the latest trends or changes related to our customers for (because) they are the final arbiters of quality of our products and services. In my article I deal with questions of CRM (Customer Relationship Management) from the general point of view that means I describe the origin of this definition, Its focus on effects, contribution or risks. Our customers are developing and theire today's requirements are diametrically different from requirements in the past that is why I am to mention future of our relationship to customers.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    konference Doctus 2006

  • ISBN

    80-88954-36-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    AT Publishing

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku