Rychlý model měření CRM
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F08%3A00008023" target="_blank" >RIV/00216275:25310/08:00008023 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Quick measurement of CRM
Popis výsledku v původním jazyce
I deal with essential context of the value for consumers in terms of CRM (Customer Relationship Management) with emphasis on meaning for the competitiveness of the firm. The customer relationship management (abbreviation CRM) is a business strategy to select and manage customers to optimize long-term value. The customer relationship management must require a customer-centric business philosophy and culture to support effective marketing, sales and service processes. We have approaches how to measure andevaluete CRM system: return on investments approach; intangible benefits - intangible assets; value-driven - measures and competitive assessments. I want to set up the approach to quick and basic measurement model of CRM.
Název v anglickém jazyce
Quick measurement of CRM
Popis výsledku anglicky
I deal with essential context of the value for consumers in terms of CRM (Customer Relationship Management) with emphasis on meaning for the competitiveness of the firm. The customer relationship management (abbreviation CRM) is a business strategy to select and manage customers to optimize long-term value. The customer relationship management must require a customer-centric business philosophy and culture to support effective marketing, sales and service processes. We have approaches how to measure andevaluete CRM system: return on investments approach; intangible benefits - intangible assets; value-driven - measures and competitive assessments. I want to set up the approach to quick and basic measurement model of CRM.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
CRM 2008
ISBN
978-80-7395-129-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
—
Název nakladatele
Univerzita Pardubice
Místo vydání
Pardubice
Místo konání akce
Pardubice
Datum konání akce
25. 9. 2008
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—