Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Rychlý model měření CRM

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F08%3A00008023" target="_blank" >RIV/00216275:25310/08:00008023 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Quick measurement of CRM

  • Popis výsledku v původním jazyce

    I deal with essential context of the value for consumers in terms of CRM (Customer Relationship Management) with emphasis on meaning for the competitiveness of the firm. The customer relationship management (abbreviation CRM) is a business strategy to select and manage customers to optimize long-term value. The customer relationship management must require a customer-centric business philosophy and culture to support effective marketing, sales and service processes. We have approaches how to measure andevaluete CRM system: return on investments approach; intangible benefits - intangible assets; value-driven - measures and competitive assessments. I want to set up the approach to quick and basic measurement model of CRM.

  • Název v anglickém jazyce

    Quick measurement of CRM

  • Popis výsledku anglicky

    I deal with essential context of the value for consumers in terms of CRM (Customer Relationship Management) with emphasis on meaning for the competitiveness of the firm. The customer relationship management (abbreviation CRM) is a business strategy to select and manage customers to optimize long-term value. The customer relationship management must require a customer-centric business philosophy and culture to support effective marketing, sales and service processes. We have approaches how to measure andevaluete CRM system: return on investments approach; intangible benefits - intangible assets; value-driven - measures and competitive assessments. I want to set up the approach to quick and basic measurement model of CRM.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    CRM 2008

  • ISBN

    978-80-7395-129-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Univerzita Pardubice

  • Místo vydání

    Pardubice

  • Místo konání akce

    Pardubice

  • Datum konání akce

    25. 9. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku