CRM - řízení vztahů se zákazníky v marketingovém pojetí firmy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25410%2F07%3A00005659" target="_blank" >RIV/00216275:25410/07:00005659 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
CRM - řízení vztahů se zákazníky v marketingovém pojetí firmy
Popis výsledku v původním jazyce
Ve svém příspěvku se zaobírám CRM (Customer Relationship Management), tj. řízením vztahů se zákazníky v marketingovém pojetí firmy, s důrazem na konkurenceschopnost podniku. Zaměřuji se na základní principy řízení vztahů se zákazníky a v neposlední řadě,na konci příspěvku, se zaměřuji na problémy, jež řeší implementace CRM.
Název v anglickém jazyce
CRM - Customer Relationship Management in the Terms of the Firm
Popis výsledku anglicky
I deal with essential context of the value for consumers in terms of CRM (Customer Relationship Management) with emphasis on meaning for the competitiveness of the firm. I focus on the fundamental principles of customer relationsip management and in theend of my paper I refer to the fruitfulness of implementation solving the cosumer relationship.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník příspěvků z vědecké konference Hradecké ekonomické dny 2007
ISBN
978-80-7041-824-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
326-330
Název nakladatele
Gaudeamus
Místo vydání
Hradec Králové
Místo konání akce
Hradec Králové, ČR
Datum konání akce
8. 2. 2007
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—