Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

CRM - řízení vztahů se zákazníky v marketingovém pojetí firmy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25410%2F07%3A00005659" target="_blank" >RIV/00216275:25410/07:00005659 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    CRM - řízení vztahů se zákazníky v marketingovém pojetí firmy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Ve svém příspěvku se zaobírám CRM (Customer Relationship Management), tj. řízením vztahů se zákazníky v marketingovém pojetí firmy, s důrazem na konkurenceschopnost podniku. Zaměřuji se na základní principy řízení vztahů se zákazníky a v neposlední řadě,na konci příspěvku, se zaměřuji na problémy, jež řeší implementace CRM.

  • Název v anglickém jazyce

    CRM - Customer Relationship Management in the Terms of the Firm

  • Popis výsledku anglicky

    I deal with essential context of the value for consumers in terms of CRM (Customer Relationship Management) with emphasis on meaning for the competitiveness of the firm. I focus on the fundamental principles of customer relationsip management and in theend of my paper I refer to the fruitfulness of implementation solving the cosumer relationship.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník příspěvků z vědecké konference Hradecké ekonomické dny 2007

  • ISBN

    978-80-7041-824-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    326-330

  • Název nakladatele

    Gaudeamus

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové, ČR

  • Datum konání akce

    8. 2. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku