Metoda CRM a její význam na konkurenceschopnost podniku
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25410%2F07%3A00005425" target="_blank" >RIV/00216275:25410/07:00005425 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Metoda CRM a její význam na konkurenceschopnost podniku
Popis výsledku v původním jazyce
Ve svém příspěvku se zaobírám problematikou řízení vztahů se zákazníky v ziskovém sektoru. Zaměřuji se na základní zásady řízení vztahů se zákazníky a poukazuji na úspěšnost implementace řešení správy vztahů se zákazníky.
Název v anglickém jazyce
CRM and the Fundamental Principles of Customer Relationship Management for Competitive of the Firm
Popis výsledku anglicky
In my report I deal with customer relationship management in the profit sector. I focus on the fundamental principles of customer relationship management and I refer to the fruitfulness of implementation solving the consumer relationship.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Academic International conference: Increasing Competitiveness of Regional, National and International Markets Development - New Challeges
ISBN
978-80-248-1458-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
1-8
Název nakladatele
Vysoká škola báňská-Technická univerzita Ostrava
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
Ostrava, ČR
Datum konání akce
4. 9. 2007
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—