Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Řízení vztahů se zákazníky ? důležitý faktor úspěchu na trhu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25410%2F05%3A00003605" target="_blank" >RIV/00216275:25410/05:00003605 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Řízení vztahů se zákazníky ? důležitý faktor úspěchu na trhu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Ve svém příspěvku se budu zaobírat problematikou řízení vztahů se zákazníky. Nejprve vysvětlím podstatu marketingu zaměřeného na uspokojování potřeb zákazníků s rozčleněním na dílčí úrovně. Následně charakterizuji hodnotu pro zákazníka s logickou návaznosti: a) na dvě základní omezení pro výrobce, producenta pří maximalizaci hodnoty pro zákazníka; b) a na dva základní požadavky výrobce při maximalizaci hodnoty pro zákazníka. Poté se zaměřím na vztahy se zákazníky již na celopodnikové úrovní. Vysvětlím důležitost této problematiky v rámci zvyšování hodnoty nejen pro zákazníka. Zaměřím se na základní zásady řízení vztahů se zákazníky a v závěru poukáži na úspěšnost implementace řešení správy vztahů se zákazníky.

  • Název v anglickém jazyce

    Customer Relationship management - market´s factor of success

  • Popis výsledku anglicky

    In my paper I deal with customer relationship management. First I explain the essence of marketing intented on the satiation needs of consumers with articulation on sublevel. Subsequently I characterize the value for consumers with logical sequence: a) in two essential restriction for producers; b) and in two the basic requirements producers at maximization value for consumers. Then I already focus on relationship with consumers on the general enterprise. I explain the importance of these problems in terms of increases in funds not only for consumers. I focus on the fundamental principles of customer relationship management and in the end of my paper I refer to the fruitfulness of implementation solving the consumer relationship.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    International Scientific Conference

  • ISBN

    80-214-2953-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    1-8

  • Název nakladatele

    Vysoké učení technické v Brně

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    29. 1. 2005

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku