Řízení vztahů se zákazníky - implementační model a model měření úrovně
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F08%3A00008024" target="_blank" >RIV/00216275:25310/08:00008024 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Řízení vztahů se zákazníky - implementační model a model měření úrovně
Popis výsledku v původním jazyce
In my report I deal with customer relationship management in the profit sector that´s why I focus on the fundamental principles of CRM and I refer to the fruitfulness of implementation solving the consumer relationship and fruitfulness of measurement model of CRM.
Název v anglickém jazyce
Customer relationship management - Model of implementation and measurement model
Popis výsledku anglicky
In my report I deal with customer relationship management in the profit sector that´s why I focus on the fundamental principles of CRM and I refer to the fruitfulness of implementation solving the consumer relationship and fruitfulness of measurement model of CRM.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Inovácie marketingových a obchodných činností
ISBN
978-80-225-2599-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
—
Název nakladatele
Ekonomická univerzita v Bratislave, Vydavatelsťvo EKONÓM
Místo vydání
Bratislava
Místo konání akce
Bratislava, SK
Datum konání akce
21. 4. 2008
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—