Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Suggested Customer Relationship Management (CRM) Implementation for Businesses

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F10%3A63509731" target="_blank" >RIV/70883521:28120/10:63509731 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Suggested Customer Relationship Management (CRM) Implementation for Businesses

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Plenty of customers and no problems with utilizing production capacity in full mean no pressure to care for customers. The CRM importance is growing with the competition increasing its pressure and with difficulties in winning new customers or maintaining existing ones. To understand CRM better is nowadays a standard business management strategy in selecting and guiding the most precious customer relationship. CRM management implementation for businesses is by no means a low-cost affair. Even that morethan 50% cases are unsuccessful. The failure is often caused by the wrong assumption that CRM is a software tool guiding all the customer relationship. But CRM is not such a tool. It is supporting software, not a centrepiece. Based on theoretic foundations and many years of my own research of CRM implementation in a specific corporation (Z ELEKTRO), I shall recommend the following 7 steps procedure, after the most important first one is realized.

  • Název v anglickém jazyce

    Suggested Customer Relationship Management (CRM) Implementation for Businesses

  • Popis výsledku anglicky

    Plenty of customers and no problems with utilizing production capacity in full mean no pressure to care for customers. The CRM importance is growing with the competition increasing its pressure and with difficulties in winning new customers or maintaining existing ones. To understand CRM better is nowadays a standard business management strategy in selecting and guiding the most precious customer relationship. CRM management implementation for businesses is by no means a low-cost affair. Even that morethan 50% cases are unsuccessful. The failure is often caused by the wrong assumption that CRM is a software tool guiding all the customer relationship. But CRM is not such a tool. It is supporting software, not a centrepiece. Based on theoretic foundations and many years of my own research of CRM implementation in a specific corporation (Z ELEKTRO), I shall recommend the following 7 steps procedure, after the most important first one is realized.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Zilele academice arádene

  • ISBN

  • ISSN

    1584-2339

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Studia Universitatis-Vasile Goldis

  • Místo vydání

    Arad

  • Místo konání akce

    Arad

  • Datum konání akce

    1. 1. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku