Doporučený postup aplikace Customer Relationship Management ve firmách.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F07%3A63506444" target="_blank" >RIV/70883521:28120/07:63506444 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Doporučený postup aplikace Customer Relationship Management ve firmách.
Popis výsledku v původním jazyce
Zavádění CRM ve firmách není v žádném případě levnou záležitostí. Přesto více než 50 % aplikací je neúspěšných. Neúspěch je často důsledkem jediného chybného předpokladu, že CRM je softwarový nástroj, který za vás bude řídit vztahy se zákazníky. CRM takovým nástrojem rozhodně není. Software je pouze podporou CRM, nikoli jeho hlavním bodem.
Název v anglickém jazyce
Suggested Customer Relationship Management (CRM) Implementation for Businesses
Popis výsledku anglicky
CRM management implementation for businesses is by no means a low-cost affair. Even than more than 50% cases are unsuccessful. Bad result is often an execution of a wrong judgement, that CRM is a software tool, guiding all the customer relationship. ButCRM is not such a tool. It is a supporting software, not a centrepiece
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník příspěvků z mezinárodní konference "Finance a výkonnost firem ve vědě, výuce a praxi."
ISBN
978-80-7318-536-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
113
Název nakladatele
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Místo vydání
Zlín
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—