Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Comparison and Analysis of Selected CRM Software Solutions

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F12%3A50000705" target="_blank" >RIV/62690094:18450/12:50000705 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.world-education-center.org/index.php/P-ITCS/article/view/668" target="_blank" >http://www.world-education-center.org/index.php/P-ITCS/article/view/668</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Comparison and Analysis of Selected CRM Software Solutions

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This study deals with mapping the market with Customer Relationship Management (CRM) software solutions which are offered to the business companies in the Czech Republic. From the previous researches by Němeček we know the most used CRM IT software solutions in the selected Czech business companies and their providers. From the questionnaire survey carried out in the previous researches we know the main manager's expectations from CRM software. In this study are described these main manager's expectations before implementing CRM in their business companies and the real state (situations) after implementing CRM software in their business companies. The main aims of this study are: comparing the most using CRM software solutions, finding and analyzing common comparable parameters, describing the main manager's expectations and finding and describing main advantages and disadvantages of these CRM IT software solutions. Some of obtained results are also presented in the table and described

  • Název v anglickém jazyce

    The Comparison and Analysis of Selected CRM Software Solutions

  • Popis výsledku anglicky

    This study deals with mapping the market with Customer Relationship Management (CRM) software solutions which are offered to the business companies in the Czech Republic. From the previous researches by Němeček we know the most used CRM IT software solutions in the selected Czech business companies and their providers. From the questionnaire survey carried out in the previous researches we know the main manager's expectations from CRM software. In this study are described these main manager's expectations before implementing CRM in their business companies and the real state (situations) after implementing CRM software in their business companies. The main aims of this study are: comparing the most using CRM software solutions, finding and analyzing common comparable parameters, describing the main manager's expectations and finding and describing main advantages and disadvantages of these CRM IT software solutions. Some of obtained results are also presented in the table and described

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    AWER Procedia information technology and computer science

  • ISSN

    2147-5105

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2/2012

  • Číslo periodika v rámci svazku

    Nov. 2012

  • Stát vydavatele periodika

    TR - Turecká republika

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    342-346

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus