Doporučený postup aplikace CRM ve firmách
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F07%3A63506583" target="_blank" >RIV/70883521:28120/07:63506583 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Doporučený postup aplikace CRM ve firmách
Popis výsledku v původním jazyce
V období, kdy je zákazníků dost a pro firmu není obtížné shánět nové, je tlak na péči o zákazníka malý. S tím, jak na trhu roste konkurence a jak se stává obtížnější získat nové a udržet stávající zákazníky, význam CRM úměrně roste. Chápání pojmu CRM (Customer Relationship Management) se ustálilo ve smyslu podnikatelské strategie pro výběr a řízení nejhodnotnějších vztahů se zákazníky.
Název v anglickém jazyce
Suggested CRM Implementation for Businesses
Popis výsledku anglicky
Plenty of customers and no problems with utilizing production capacity in full mean no pressure to care for customers. The CRM importance is growing with the competition increasing its pressure and with difficulties in winning new customers or maintaining existing ones. To understand CRM better is nowadays a standard business management strategy in selecting and guiding the most precious customer relationship
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Jakost pro život
ISSN
1213-0958
e-ISSN
—
Svazek periodika
V
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
37-40
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—