Budování vztahů se zákazníky. CRM v teorii i praxi
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F11%3A43866466" target="_blank" >RIV/70883521:28120/11:43866466 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Budování vztahů se zákazníky. CRM v teorii i praxi
Popis výsledku v původním jazyce
V období, kdy je zákazníků dost a pro firmu není obtížné shánět nové, je tlak na péči o zákazníka malý. S tím, jak na trhu roste konkurence a jak se stává obtížnější získat nové a udržet stávající zákazníky, význam CRM úměrně roste.
Název v anglickém jazyce
CRM, competition, existing customers
Popis výsledku anglicky
Plenty of customers and no problems with utilizing production capacity in full means no pressure to care more for customers. With the competition increasing its pressure and more difficult new customers influx or maintaining existing customers, the CRM importance is growing.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů