Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

CRM and its Importance for Business Competitiveness

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F20%3A82003" target="_blank" >RIV/60460709:41110/20:82003 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://online.agris.cz/archive/2020/01/08" target="_blank" >https://online.agris.cz/archive/2020/01/08</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1108/14637159510798248" target="_blank" >10.1108/14637159510798248</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    CRM and its Importance for Business Competitiveness

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper deals with the Customer Relationship Management (CRM) system with emphasis on the importance for the competitiveness of a business. The aim of the present article is to seek whether a business pursues customer value on a regular basis regardless of its size. Monitoring customer value can thus be one of the criteria that measure the success of implementing an overall customer relationship management concept in a particular business. CRM system is also used in agribusiness.

  • Název v anglickém jazyce

    CRM and its Importance for Business Competitiveness

  • Popis výsledku anglicky

    This paper deals with the Customer Relationship Management (CRM) system with emphasis on the importance for the competitiveness of a business. The aim of the present article is to seek whether a business pursues customer value on a regular basis regardless of its size. Monitoring customer value can thus be one of the criteria that measure the success of implementing an overall customer relationship management concept in a particular business. CRM system is also used in agribusiness.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>SC</sub> - Článek v periodiku v databázi SCOPUS

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    AGRIS on-line Papers in Economics and Informatics

  • ISSN

    1804-1930

  • e-ISSN

    1804-1930

  • Svazek periodika

    12

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    93-98

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus

    2-s2.0-85085609448