Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

ProxyQB – software pro aplikaci

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F07279531%3A_____%2F23%3AN0000003" target="_blank" >RIV/07279531:_____/23:N0000003 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    ProxyQB – software pro aplikaci

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Předmětem projektu byl vývoj inteligentního neurorehabilitačního zařízení pro rozvoj a obnovení kognitivních funkcí mozku. Na projektu pracoval příjemce společně s partnery projektu Univerzitou Hradec Králové a Ambulancí klinické psychologie. Nový neurorehabilitační systém ProxyQB je složen ze setu interaktivních neurorehabilitačních pomůcek, které společně se softwarem vytváří personalizované kognitivně rehabilitační úkoly a pacienti tak mohou být aktivní i mimo ordinaci svého lékaře. Díky zařazení prvků umělé inteligence a telemedicíny má lékař i pacient v reálném čase detailní přehled o pokrocích v rehabilitaci a lékař může podle výsledků pacienta flexibilně měnit parametry rehabilitačního procesu. Výsledkem projektu je software pro aplikaci, software pro webový portál, softwarový algoritmus a prototyp (rehabilitační kostka). Tabletová aplikace představuje klíčovou složku pro interakci mezi pacientem a kostkami v rámci rehabilitačního procesu. Aplikace zobrazuje pacientovi instrukce pro jednotlivé rehabilitační hry a poskytuje mu zpětnou vazbu ohledně jeho výkonu. Během hraní her aplikace shromažďuje data, která následně prochází předzpracováním a kompresí. Tyto zpracované informace jsou poté odesílány na backendovou část systému, kde jsou ukládány do databáze. Uložená data slouží pro provádění následných analýz, které umožňují sledovat pokrok pacienta a přizpůsobovat rehabilitační program podle jeho potřeb a schopností. Tabletová aplikace umožňuje přihlášení jak pro pacienty, tak pro lékaře. Tato flexibilita přihlašování podporuje různé modely rehabilitace a umožňuje efektivní spolupráci mezi pacienty a lékaři. V případě, že si uživatel přeje samostatně zvolit vhodnou hru pro svou rehabilitaci, má k dispozici šest hlavních rehabilitačních domén, které reprezentují různé aspekty, na kterých se může soustředit ke zlepšení svého zdravotního stavu. Každá z těchto domén nabízí širokou škálu her, které jsou specificky navrženy pro danou oblast zlepšení. Po výběru jedné z hlavních rehabilitačních domén má uživatel možnost procházet hry, které mu lékař zpřístupnil v rámci vybrané kategorie. Tímto způsobem může uživatel individuálně přizpůsobit svůj rehabilitační program a zaměřit se na oblasti, které považuje za nejdůležitější a zároveň respektující lékařské doporučení a omezení. V situaci, kdy pacient nemá své kostky spárované a synchronizované s tabletovou aplikací, poskytuje aplikace přehlednou obrazovku, na které může pacient provést nezbytné kroky ke spárování a synchronizaci kostek. Následně může pacient zahájit rehabilitační hry, přičemž aplikace zajistí správnou interakci mezi kostkami a herním prostředím.

  • Název v anglickém jazyce

    ProxyQB – aplication software

  • Popis výsledku anglicky

    The subject of the project was the development of an intelligent neurorehabilitation device for the development and restoration of cognitive functions of the brain. The recipient worked on the project together with project partners the University of Hradec Králové and the Clinic of Clinical Psychology. The new ProxyQB neurorehabilitation system is composed of a set of interactive neurorehabilitation tools that, together with the software, create personalized cognitive rehabilitation tasks, so that patients can be active even outside their doctor's office. Thanks to the inclusion of elements of artificial intelligence and telemedicine, both the doctor and the patient have a detailed overview of the progress in rehabilitation in real time, and the doctor can flexibly change the parameters of the rehabilitation process according to the patient's results. The result of the project is software for an application, software for a web portal, a software algorithm and a prototype (rehabilitation cube). The tablet application represents a key component for the interaction between the patient and the blocks in the rehabilitation process. The app shows the patient instructions for individual rehabilitation games and provides feedback on their performance. While playing games, the application collects various data, which is then pre-processed and compressed. This processed information is then sent to the backend part of the system, where it is stored in the database. The stored data is used to perform subsequent analyses, which allow monitoring the patient's progress and adapting the rehabilitation program according to his needs and abilities. The tablet application allows login for both patients and doctors. This login flexibility supports different rehabilitation models and enables efficient collaboration between patients and doctors. In case the user wishes to independently choose a suitable game for his rehabilitation, he has six main rehabilitation domains at his disposal, which represent different aspects that he can focus on to improve his health. Each of these domains offers a wide variety of games that are specifically designed for that area of improvement. After selecting one of the main rehabilitation domains, the user has the opportunity to browse the games that the doctor has made available to him within the selected category. In this way, the user can individually adapt his rehabilitation program and focus on the areas he considers most important, while respecting medical recommendations and limitations. In a situation where the patient does not have their cubes paired and synchronized with the tablet app, the app provides a clear screen where the patient can perform the necessary steps to pair and synchronize the cubes. Subsequently, the patient can start the rehabilitation games, while the application ensures the correct interaction between the cubes and the game environment.

Klasifikace

  • Druh

    R - Software

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/EG21_374%2F0026873" target="_blank" >EG21_374/0026873: Inteligentní neurorehabilitační zařízení pro rozvoj kognitivních funkcí mozku</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Interní identifikační kód produktu

    ProxyQB – software pro aplikaci

  • Technické parametry

    SW aplikace obsahuje hry pro každou kognitivní doménu - pozornost, exekutivní funkce, učení a paměť, jazykové schopnosti spojené se čtením, psychomotorické funkce, socio-emoční oblast. Každá z těchto domén poté nabízí širokou škálu her, které jsou specificky navrženy pro zlepšení dané oblasti. SW Aplikace disponuje specializovanou obrazovkou s širokou škálou nastavení, umožňující uživateli přizpůsobit aplikaci dle svých potřeb a preferencí. Vybrané volby nastavení: Volba jazyka; Párování a odstraňování kostek; Synchronizace kostek; Nastavení WiFi; Zobrazení stavu baterií kostek a tabletu.

  • Ekonomické parametry

    Řešení přispělo k rozšíření portfolia příjemce, upevnění pozice na trhu, zvýšení konkurenceschopnosti a tržeb, posunutí činností do kategorie s vyšší technologickou úrovní. V současné době se příjemce připravuje na proces certifikace řešení jako zdravotního prostředku. Marketing je orientován na B2B klinická pracoviště a velké distributory zdravotnické techniky. Současně příjemce cílí do oblasti vzdělávacích institucí, terapeutických, rehabilitačních a seniorských center atp. Propagace probíhá formou prezentace řešení na veletrzích, letáky řešení jsou k dispozici v české a anglické verzi. Řešení je komercionalizováno na webových stránkách příjemce https://www.prorocketeers.com/startups/proxyqb, či https://proxyqb.cz/cs, bylo vytvořeno několik demovideí. Cena vyvinutého řešení se bude pohybovat v řádu tisíců Kč, cena měsíčního přístupu do webového portálu v řádu stovek Kč. V následujících 5 letech predikuje příjemce nárůst tržeb v řádech 1-12 mil. Kč.

  • IČO vlastníka výsledku

    07279531

  • Název vlastníka

    ProRocketeers s.r.o.