Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Možnost využití virtuální reality pro edukativní únikovou hru

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F22686860%3A_____%2F22%3AN0000002" target="_blank" >RIV/22686860:_____/22:N0000002 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.population-protection.eu/prilohy/casopis/44/391.pdf" target="_blank" >http://www.population-protection.eu/prilohy/casopis/44/391.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Možnost využití virtuální reality pro edukativní únikovou hru

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem článku je popsat využití virtuální reality a únikových her v bezpečnostním vzdělávání. Toto spojení přináší využití virtuální reality v oblasti vzdělávání v oblasti ochrany obyvatelstva. Článek se zaměřuje na výukové únikové hry, které jsou zaměřeny na správné provedení tísňového volání při mimořádných událostech spojených s ohrožením života, zdraví, majetku a životního prostředí a s tím související problematiku ochrany obyvatelstva. Využití virtuální reality ve vzdělávání výrazně zlepšuje možnosti vzdělávání a formou hry a virtuálního zážitku dokáže zprostředkovat i obtížně sdělitelné informace.

  • Název v anglickém jazyce

    Possibility of using virtual reality for educative escape game

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of the article is to describe the use of virtual reality and escape games in security education. This connection brings the application of virtual reality in the field of population protection education. The article focuses on educational escape games, which are focused on the correct implementation of emergency calls in emergencies associated with threats to life, health, property and the environment and the related issues of protection of the population. The use of virtual reality in education significantly improves the possibilities of education and in the form of play and virtual experience can convey even difficult to communicate.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50900 - Other social sciences

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/VI20192022141" target="_blank" >VI20192022141: Únikovka 112</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    The Science for Population Protection

  • ISSN

    1803-635X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    13

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    1-9

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus