Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

K etické povaze reklamy na nápoje (Kofola extra bylinková)

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F24733784%3A_____%2F12%3A%230000007" target="_blank" >RIV/24733784:_____/12:#0000007 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    K etické povaze reklamy na nápoje (Kofola extra bylinková)

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Autoři se v příspěvku zabývají nejprve problematikou regulace a autoregulace relamy a připomínají instituce, které regulaci provádějí na území České republiky. Připmínají i některé jevy spojené s nekalou soutěží v podnikání. Hlavní pozornost soustředilina etickou problémovost reklamy na nápoj značky Kofola. Problém byl řešen nejen před Radou pro reklamu v České republice, ale i před podobnou institucí na Slovensku, kde byla reklama rovněž uváděná v dabingu (jméno studenta navíc odkazovalo na marihuanu).

  • Název v anglickém jazyce

    The Ethical Aspects of Beverage Advertising (Kofola Extra Herb)

  • Popis výsledku anglicky

    The autors deal firstly with the issue of regulation and self-regulation in advertising and refer to the institutions that carry out regulation in the Cech Republic. The article recalls several instances related to unfair competition in business. Specialattention is focused on ethical problems in the campaign for a beverage advertised under the brand name Kofola. The problem was dealt with not only by the Council for advertising in the Czech Republic, but also by similar institutions in the Slovak Republic, where dubed versions of the advertising were presented (the name of a student in the advertisement also referred to marijuana).

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Gastronomie v toku času I.

  • ISBN

    978-80-905181-1-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    229-238

  • Název nakladatele

    Press21

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    1. 1. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku