Regulation of the food advertising targeted to children. Top-lines results of the study of the Czech households' awareness of food advertising self-regulation and the Czech Code of Advertising
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31120%2F15%3A00046256" target="_blank" >RIV/61384399:31120/15:00046256 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Regulation of the food advertising targeted to children. Top-lines results of the study of the Czech households' awareness of food advertising self-regulation and the Czech Code of Advertising
Popis výsledku v původním jazyce
Main topics of the document: advertising targeted to children; regulation of advertising; industry self-regulation; Czech Republic; households; food advertising; Code of Advertising; self-regulation
Název v anglickém jazyce
Regulation of the food advertising targeted to children. Top-lines results of the study of the Czech households' awareness of food advertising self-regulation and the Czech Code of Advertising
Popis výsledku anglicky
Main topics of the document: advertising targeted to children; regulation of advertising; industry self-regulation; Czech Republic; households; food advertising; Code of Advertising; self-regulation
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Central and Eastern Europe in the changing business environment
ISBN
978-80-225-4085-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
14
Strana od-do
167-180
Název nakladatele
Vydavateĺstvo EKONÓM
Místo vydání
Bratislava
Místo konání akce
Prague and Bratislava
Datum konání akce
29. 5. 2015
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—