Top Level Results of a Study of Czech Households' Awareness of the Food Advertising Industry's Self-Regulation Related to Children
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31120%2F15%3A00046970" target="_blank" >RIV/61384399:31120/15:00046970 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://cebr.vse.cz/cebr/article/view/188" target="_blank" >http://cebr.vse.cz/cebr/article/view/188</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.18267/j.cebr.126" target="_blank" >10.18267/j.cebr.126</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Top Level Results of a Study of Czech Households' Awareness of the Food Advertising Industry's Self-Regulation Related to Children
Popis výsledku v původním jazyce
Main topics of the document: advertising targeted to children; regulation of advertising; industry self-regulation; Czech Republic; households
Název v anglickém jazyce
Top Level Results of a Study of Czech Households' Awareness of the Food Advertising Industry's Self-Regulation Related to Children
Popis výsledku anglicky
Main topics of the document: advertising targeted to children; regulation of advertising; industry self-regulation; Czech Republic; households
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Central European Business Review
ISSN
1805-4854
e-ISSN
—
Svazek periodika
4
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
48-59
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—