Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Místo nákupu fairtradových výrobků

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F24759384%3A_____%2F16%3AN0000023" target="_blank" >RIV/24759384:_____/16:N0000023 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/24759384:_____/17:N0000050

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Místo nákupu fairtradových výrobků

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Leták informuje o hlavních zjištěních z výzkumného šetření realizovaného v rámci řešení projektu č. CZ.2.01.2014.221.011 s názvem „Podmínky pro rozvoj fair trade v České republice“. Prezentované výsledky se týkají míst prodeje fairtradových výrobků, konkrétně povědomí respondentů o těchto místech. Dále bylo zjišťováno, v jakých typech míst zákazníci tyto výrobky nakupují a jak mají tyto prodejny daleko (distanční aspekt). Data prezentovaná v tomto letáku byla získávána metodou face-to-face na vzorku obyvatel ČR, který byl vybrán pomocí kvótního výběru; celkem bylo provedeno 1.327 interview.

  • Název v anglickém jazyce

    Place of purchase of Fair Trade products

  • Popis výsledku anglicky

    Leaflet illustrates the main findings from the survey conducted within the project no. CZ.2.01.2014.221.011, entitled “Conditions for fair trade development in the Czech Republic”. The presented results cover the places that sell Fair Trade products, in particular the respondents’ awareness of such places. The research also focused on the types of places where customers purchase Fair Trade products and how far the shops are for them (the distance aspect). Data presented in this leaflet are based on a sample of the Czech population that was selected by quota sampling; 1,327 face-to-face interviews were conducted.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů