Povědomí o fairtradových výrobcích
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F24759384%3A_____%2F16%3AN0000025" target="_blank" >RIV/24759384:_____/16:N0000025 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Povědomí o fairtradových výrobcích
Popis výsledku v původním jazyce
Leták informuje o hlavních zjištěních z výzkumného šetření realizovaného v rámci řešení projektu č. CZ.2.01.2014.221.011 s názvem „Podmínky pro rozvoj fair trade v České republice“. Prezentované výsledky se týkají především povědomí veřejnosti o fairtradových výrobcích a znalosti principů fairtrade. Dále jsou v tomto letáku identifikovány charakteristiky, se kterými si respondenti spojují fairtradové výrobky. Data prezentovaná v tomto letáku byla získávána metodou face-to-face na vzorku obyvatel ČR, který byl vybrán pomocí kvótního výběru; celkem bylo provedeno 1.327 interview.
Název v anglickém jazyce
Awareness of Fair Trade products
Popis výsledku anglicky
Leaflet illustrates the main findings from the survey conducted within the project no. CZ.2.01.2014.221.011, entitled “Conditions for fair trade development in the Czech Republic”. Presented results provide information on spontaneous awareness of fairtrade products and on the perception of principles of fair trade among the general public. In addition, this leaflet identifies characteristics with which respondents associate fair trade products. Data presented in this leaflet are based on a sample of the Czech population that was selected by quota sampling; 1,327 face-to-face interviews were conducted.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů